Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z matrycą

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 grenouille

grenouille

Nowy

• 2 postów

Napisano 28 01 2008 - 15:20

Witam serdecznie,
Mam laptopa hp pavilion zd7000, matryca 17.4'', całkowicie nowa, wymieniona jakiś miesiąc temu przez serwis hp. Otóż komputer działał bez problemów, wczoraj oglądając na nim film usnęłam i nawet nie bardzo pamiętam jak i kiedy wyłączyłam komputer (prawdopodobnie gdzieś nad ranem w pół-śnie). Dziś włączam laptopa, a monitor jest kompletnie czarny. Poza tym laptop na pewno działa, świeci się kontrolka dysku i nawet słychać muzyczkę włączającego się windowsa...ale monitor jest całkowicie czarny.
Nie mam pojęcia co się mogło stać przez tak krótki czas, pare godzin wczesniej monitor działał przecież bez zarzutów i jakość obrazu była bardzo dobra.
Kompletnie nie znam się na komputerach i bardzo proszę o poradę. Co się mogło stać i w jaki sposób mogłabym to sprawdzić? Dodam, że mam drugiego laptopa (tez hp pavilion), czy jakoś przy uzyciu niego mogłabym sprawdzić co się stało? jeśli tak,to jakiego kabla potrzebuję i co należy dokładdnie zrobić?
Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź, serdecznie pozdrawiam

PS. Dodam jeszcze, że wczoraj zainstalowałam na nim program RealAlternative i tam bawiłam się w ustawieniach,aby umożliwić wyświetlanie napisów. Nie wiem czy to mogło mieć jakikolwiek wpływ,ale na wszelki wypadek o tym wspominam xD

• 0

#2 Nurek

Nurek

Nie ma jutra bez komputra

• 3 586 postów

Napisano 28 01 2008 - 15:24

Moze przełączyłas się na monitor zewnetrzny (zwykle klawisz fn+f5 albo f6)

• 0

#3 grenouille

grenouille

Nowy

• 2 postów

Napisano 28 01 2008 - 23:47

Nie mam pojęcia co mogłam ewentualnie zrobić, bo jak już wspominałam wyłączyłam komputer w stanie pół-świadomości xD Przed chwilą naciskałam klawsze fn+f5 i fn+f6 jednak monitor na to nie zareagował w żaden sposób...