Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z daemonem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Matex91

Matex91

    Początkujący

  • 137 postów

Napisano 06 11 2007 - 09:07

Problem jest natępujący miałęm daemona 3.47 chciałem sobie go odinastalować i wgrać najnowszą 4.09. Więc gdy odinstalowywałem wersję 3.47 program kazał mi zrestartować kompa tak uczyniłem, gdy już wszedł do windowsa program sie nie odinstalowywał się tylko wyskoczyło mi podczas ładowanie windowsa "Produkt not installed"
nie wiedziałem o co chodzi. W panice zainstolowałem szybko wersje nowszą myżląc że nadpisze wszystko ale nie!Dołączona grafika Przy każdym włączeniu komputera ten komunikat ciągle mi wyskakuje a i jeszcze zauważyłem że zostały mi na dysku folder z starym daemonem i jego plikami.


Nie wiem co mam zrobic czyatłem na innych forumach każdy gada co innego, boję się co kolwiek robic bo jestem w tym zielony i nie chce sobie cos zwalić

Prosze o pomoc

;)

  • 0

#2 ryba1983

ryba1983

    Zaawansowany użytkownik

  • 677 postów

Napisano 06 11 2007 - 16:26

Weź sprawdź czy w tych folderach nie został plik unist (będzie obok kosz albo dyskietka z komputerem)jeśli tak kliknij na niego i powinien odinstalować się na dobre.Jeśli nie znajdziesz takiego pliku to to co zostało w starych folderach usuń ręcznie wszystko i od razu wyczyść kosz żeby system tego nie widział.Wtedy spróbuj zainstalować daemona jeszcze raz.

  • 0

#3 Matex91

Matex91

    Początkujący

  • 137 postów

Napisano 07 11 2007 - 11:36

Też tak myslałem tylko że stary daemon jest w innym folderze a nowy też jest w innym.
Ale jeśli pousuwam wszystkie pliki starego daemona rejestr i drivery to się chyba nic nie stanie ????
  • 0

#4 HazeR

HazeR

    Początkujący

  • 38 postów

Napisano 07 11 2007 - 12:33

Siema,