Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z Liveboxem ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 żaba1899

żaba1899

    Początkujący

  • 11 postów

Napisano 13 04 2009 - 21:25

Mam liveboxa dopiero od 2dni ale juz są z nim same problemy... jeden z nich drażni mnie bardziej niz pozostałe, mianowice Livebox Reconnect 2.0 Pro nie zmienia IP w moim Liveboxsie. po uruchomieniu programu działa on normalnie ale Ip nie ulega zmianie. sprawdziłem ustawienia programu, są w porządku. livebox jest podłaczony kablem usb.
co moge zrobic aby program działał?

  • 0

#2 eunstachy

eunstachy

    Zaawansowany użytkownik

  • 512 postów

Napisano 13 04 2009 - 21:37

1. Nie podpinaj komputera kablem USB - to prowadzi do wielu problemów z liveboxem.
Co do programu:
- Pamiętaj że zmienia on IP zewnętrzne, IP wewnętrzne pozostaje takie samo.
- Jeśli naprawdę program nie działa możesz po prostu odłączyć liveboxa od gniazdka telefonicznego i z powrotem podłączyć, dzięki temu Twoje IP (zewnętrzne) się zmieni.

  • 0

#3 żaba1899

żaba1899

    Początkujący

  • 11 postów

Napisano 13 04 2009 - 21:56

no wiec sprawdzałem czy Ip sie zmieniło wchodziąc w połaczenia sieciowe-->połaczenie lokalne--> stan-->> obsługa
i tam cały czas jest to samo IP. Czyli to jest wewnętrzne?
własnie podpiąłem kablem ethernet
  • 0

#4 eunstachy

eunstachy

    Zaawansowany użytkownik

  • 512 postów

Napisano 13 04 2009 - 22:01

IP zaczynające się na 192.168.xxx.xxx to IP wewnętrzne. I ono się nie zmienia.

Natomiast aby sprawdzić swoje IP zewnętrzne wystarczy wejść tutaj:
http://whatismyipaddress.com/

Dodam jeszcze tylko, że w neostradzie IP zewnętrzne samo się zmienia raz na 24 h.
  • 0

#5 żaba1899

żaba1899

    Początkujący

  • 11 postów

Napisano 13 04 2009 - 22:43

więc program działa, tylko ja coś wydziwiam
dziękuje za wyjaśnienie sprawy B)

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: Livebox



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych