Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z Kartą graficzną


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 patmak

patmak

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 12 01 2016 - 01:48

Witam. Otóż od jakiegoś czasu miewam problem z kartą graficzną. Po uruchomieniu komputer ,a następnie jakiejkolwiek gry karta zaczyna szybko się nagrzewać. Mija 20-30minut i komputer automatycznie się wyłącza. Karta jest tak nagrzana ,że śmiało można na niej "zrobić jajecznice". Wiatrak praktycznie nic nie chłodzi ,coś tam się kręci niby. Gdy uruchamiam ponownie system,wiatrak przyspiesza prace i zaczyna coś tam chłodzić. Robie te same kroki i znów komputer się wyłącza,a karta rozgrzana.. Komputer był u informatyka ,który stwierdził że zasilacz padnięty. Zasilacz zmieniony został z 1000W na 500W,lecz nic to nie dało dalej mam ten sam problem. Jestem bezradny i zielony ,nie wiem już sam co mam robić. Wymieniłem listwe i postawiłem bardziej w chłodnym bez klapy miejscu stacje... Też nic. Podaje dane komputera.

Procesor 4 rdzeniowy AMD

grafika Sapphire RADEON HD4870 2 GB

płyta główna ASUS CROSSHAIR FORMULA III

1 TB dysk firmy WD

8 gb żelowa pamięć ram CROSSHAIR

Proszę was o pomoc placze.gif

Pozdrawiam.



Użytkownik patmak edytował ten post 12 01 2016 - 02:04

  • 0

#2 Czarcik_s

Czarcik_s

    Zaawansowany użytkownik

  • 674 postów

Napisano 12 01 2016 - 08:22

Praktycznie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie - wiatrak coś tam niby chłodzi... Rozebrać chłodzenie, wyczyścić z kurzu, zmienić pastę, termopady - w zależności co masz użyte, sprawdzić prędkość wentylatora - nie przy starcie systemu, bo do chwili wgrania sterowników z reguły chodzą na maksa, ale pod obciążeniem i w razie potrzeby wymienić wentylator. Sprawdzić wentylację wewnątrz obudowy - odkurzyć całość, jak są to sprawdzić wentylatory w obudowie.

Pozdrawiam



  • 0

#3 patmak

patmak

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 12 01 2016 - 10:48