Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z Excelem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 djbolas

djbolas

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 27 08 2008 - 01:21

Witam!
Mam wielką prośbę, bo nie mogę się uporać z jedną rzeczą :) Chodzi o to, że chcę zliczać sobie godziny mojej pracy. Zrobiłem formułę, która zlicza godziny pracy i jednocześnie odejmuje przerwę. Mam problem, bo chciałbym napisać formułę która zliczy mi godziny od poniedziałku do niedzieli już po odjęciu przerw. Dokładnie jest to komórka F13. Wiem, że jest to zwykłe sumowanie ale ja za chiny nie mogę sobie z tym poradzić. Mogę śmiało przyznać, że dopiero poznaję Excela. Wydaje mi się, że jest tutaj problem z tym, że doba ma 24 godziny i trzeba coś zmienić żeby Excel tego nie uwzględniał ale nie jestem tego pewien.

Bardzo bym prosił o pomoc i z góry dziękuję :)

Załączam plik

http://www.4shared.com/file/60585777/149cb453/GRAFIK.html

Pozdrawiam

  • 0

#2 macktheknife

macktheknife

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 15 09 2008 - 19:35

Wejdź w format komórki, wskaż kategorię formatu Niestandardowe i w polu Typ wpisz: [g]:mm

Pozdrawiam, macktheknife

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: Microsoft Excel



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych