Witam!
Mam wielką prośbę, bo nie mogę się uporać z jedną rzeczą Chodzi o to, że chcę zliczać sobie godziny mojej pracy. Zrobiłem formułę, która zlicza godziny pracy i jednocześnie odejmuje przerwę. Mam problem, bo chciałbym napisać formułę która zliczy mi godziny od poniedziałku do niedzieli już po odjęciu przerw. Dokładnie jest to komórka F13. Wiem, że jest to zwykłe sumowanie ale ja za chiny nie mogę sobie z tym poradzić. Mogę śmiało przyznać, że dopiero poznaję Excela. Wydaje mi się, że jest tutaj problem z tym, że doba ma 24 godziny i trzeba coś zmienić żeby Excel tego nie uwzględniał ale nie jestem tego pewien.
Bardzo bym prosił o pomoc i z góry dziękuję
Załączam plik
http://www.4shared.com/file/60585777/149cb453/GRAFIK.html
Pozdrawiam
Problem z Excelem
Rozpoczęty przez
djbolas
, 27 08 2008 01:21
1 odpowiedź w tym temacie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych