Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pomoc w wykonaniu zadań

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 slawcioo

slawcioo

Początkujący

• 26 postów

Napisano 22 10 2010 - 18:02

Witam! Bardzo proszę o pomoc, gdyż nie znam się na Wordzie. Przesyłam plik zadań ,które muszę wykonać, jeśli coś jest źle proszę o poprawę tego pliku
i wysłanie mi tego w jakiś sposób np na maila.Lub o powiedzenie mi tutaj na forum jak mam poprawić.

Plik Word praca z tekstem to zadania ,które powinienem chociaż w 90 % wykonać w Wordzie. Plik parki to ten pusty ,który należy przerobić czyli zrobić z niego poprawkę, a plik praca-1.doc to już ten przerobiony i on musi być wykonany.

Z góry dzięki i pozdrawiam!

P.S Hasło ala.

Załączone pliki

• 0

#2 #plus

#plus

Uzależniony od forum

• 1 315 postów

Napisano 22 10 2010 - 18:17

Przepraszam, ale zadanie jest tak trywialne że go nie zrobię. ;) Przecież tekst zadań to opis jak je zrobić, nic ponadto.

• 0

#3 slawcioo

slawcioo

Początkujący

• 26 postów

Napisano 22 10 2010 - 18:24

dobrze, ale nie wszystko umiem zrobić i może być coś źle, wiec jakby mógł ktoś sprawdzić to wg tych pktów patrzec czy się zgadza to będę wdzięczny ;) . Nie każe nikomu tego robić od początku do końca.
  • 0

#4 #plus

#plus

Uzależniony od forum

• 1 315 postów

Napisano 22 10 2010 - 18:51

Wypisz te rzeczy których nie umiesz zrobić i się pomoże. Dodaj jeszcze wersję Worda w jakiej pracujesz.
  • 0

#5 slawcioo

slawcioo

Początkujący

• 26 postów

Napisano 22 10 2010 - 19:23

Ustaw wyrównanie
a) Rozdział 3 – do prawej
;) Rozdział 4 – do środka
C- wyjustuj ,to idzie zrobić ale tamtego nie wiem.

Kolejne:

Wstaw numerację stron w stopce, na środku strony, cyfry rzymskie. Wstaw w nagłówku stron aktualną datę oraz tekst, którego tu nie podaje bo nie ma potrzeby.

kolejne: Dokonaj podziału dokumentu na 3 strony. Strona druga ma rozpoczynać się od słów:
Podstawową jednostką podziału...
a strona trzecia od słów: