Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Pomoc] Problem z Torrentem, programami P2P i otoczeniem sieciowym


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Obserwator

  • 6 postów

Napisano 01 11 2008 - 01:34

Witam ,jestem studentem i mieszkam w domku z innymi studentami w krakowie, razem z nami meszka właściciel która nam dostarcza neta. Od razu mówie że jestem zielony w tym temacie więc sorry:/ no wiec tak problem polega na tym że mimo szybkiego łacza jakies 2mb/s z toorentow idzie mi np 5-10kb/s. Wiem ze chodzi tu o porty czy coś takiego testowałem je i są zamknięte. Jak przyjechalem tzn jak sie wprowadzilem wlasciciel przyszedl wpisal start>uruchom>cmd.ipconfig cos tam spisal chyba adres IP i poszedl cos u siebie ustawic i za chwile mialem neta. Ze stron transfer mam taki od 160 do 200 kb ale z programow masakryczny. Czy sa sie cos z tym zrobic?

  • 0

#2 novaq1986

novaq1986

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 01 11 2008 - 02:07

Sprawdź firewalla czy Ci nie blokuje klienta torrent. Możesz też sprawdzić czy w Torrencie nie masz ustawionego limitu transferu pobierania . Ostatecznie polecam Ci zarejestrowac sie TU i zasysać pliki do woli bez torrentow :> :sweat:)) To powinno umożyć Twój problem.

  • 0

#3 czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Obserwator

  • 6 postów

Napisano 01 11 2008 - 16:15

Sprawdź firewalla czy Ci nie blokuje klienta torrent. Możesz też sprawdzić czy w Torrencie nie masz ustawionego limitu transferu pobierania . Ostatecznie polecam Ci zarejestrowac sie TU i zasysać pliki do woli bez torrentow :> :sweat:)) To powinno umożyć Twój problem.

Ale tutaj trzeba płacić:/
  • 0

#4 Hugster

Hugster

    Tweaks.pl Team

  • 426 postów

Napisano 08 11 2008 - 18:28

Właściciel sieci o ile jest kumaty pewnie sam zablokował porty torrenta. Bez ich otworzenia nic nie zrobisz - jedyna rada, postawić litra i liczyć, że się zgodzi ;]

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0