Skocz do zawartości


Zdjęcie

Podzielenie filmu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 JacekS

JacekS

    Początkujący

  • 15 postów

Napisano 27 12 2006 - 13:13

Mam pewien problem. Mam film który waży 1.08GB i trzeba go podzielić bo mam zamiar nagrać go na płytę cd a jak wiadomo nie zmieśći mi się a nagrywarki dvd nie mam. Podobno da się to zrobić programem który pobrałem a właściwie pobrałem 2 programy: VirtualDub i VirtualDubMod. Nie znam się na tym dla mnie to czarna magia i chcialbym aby ktoś po kolei mówił mi co mam robić w jednym z tych programów abym podzielił sobie ten film. I 2 pytanie: jak po podzieleniu wygląda odtwarzanie takiego filmu ?

  • 0

#2 genziutek

genziutek

    Pionek

  • 376 postów

Napisano 27 12 2006 - 16:34

Jeśli chodzi o VirualDub, to znalazłem taką ciekawą instrukcję w sieci, może się sprzyda:

...Otwórz film w VirtualDub-ie.Otwórz zakładkę FILE , przejdź do SAVE SEGMENTED AVI i w polu FILE SEGMENT SIZE LIMIT wpisz wielkość pliku w Mb.To pierwszy sposób.Jeżeli chcesz podzielić z dokładnością co do klatki to zrób tak:otwórz film, po prawej stronie(na końcu) są dwie strzałki, lewą zaznacz początek , potem przejdź do zakładki EDIT i zaznacz GO TO. Będziesz miał do wyboru , albo numer klatki(jeśli znasz), albo czas danej klatki , w tym drugim wpisz żądany czas.Następnie zaznacz prawą strzałkę.Przejdź do zakładki FILE, zaznacz SAVE AS AVI i już.Acha bardzo ważne! :w zakładce VIDEO musisz zaznaczyć DIRECT STREAM COPY i zrób to na samym początku.

  • 0

#3 Infernus1

Infernus1

    Obserwator

  • 6 postów

Napisano 27 12 2006 - 16:46

Od kiedy problemy z dzieleniem filmu są problemami hardware? :P
  • 0

#4 JacekS

JacekS

    Początkujący

  • 15 postów

Napisano 28 12 2006 - 21:04

Jeśli chodzi o VirualDub, to znalazłem taką ciekawą instrukcję w sieci, może się sprzyda: