Skocz do zawartości


Zdjęcie

Podział neostrady na 2 komputery


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ugasso

Ugasso

    Obserwator

  • 8 postów

Napisano 02 03 2008 - 13:36

Mam neostrade 256 kb/s (wkrótce 2Mb/s) i chciałbym ją rozmieścić po miedzy 2 komputery (jeden jest tu a drugi w pokoju obok;). Jak można ją podzielić?

Dzięki za odpowiedzi ;-)

PS. Mam modem SpeedTouch 330

  • 0

#2 Sierstek

Sierstek

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 02 03 2008 - 15:28

Witaj,

Potrzebujesz Routera z modemem ADSL-a. Znajdziesz takie na allegro lub w sklepach komputerowych no i oczywiście kabel sieciowy żeby podłączyć 2 kompy plus do tego w obu kompach karty sieciowe.


Pozdrawiam

  • 0

#3 Ugasso

Ugasso

    Obserwator

  • 8 postów

Napisano 02 03 2008 - 15:50

Jestem w tym zielony i ja mam taki kabel sieciowy ale co z nim bede miał zrobić
PS. W obu komputerach są zintegrowane na płycie głównej karty sieciowe.
  • 0

#4 Sierstek

Sierstek

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 02 03 2008 - 16:53

Będzie musiał podłączyć kablem jeden komputer do routera i to samo zrobić z drugim. Wiem że jest też możliwość podzielenia NEO bez routera ale nie mam pojęcia jak. Sam korzystam z routera.
  • 0

#5 Ugasso

Ugasso

    Obserwator

  • 8 postów

Napisano 02 03 2008 - 17:01

Dobra teraz już rozumiem wielkie dzięki.
A mógłbyś polecić jakiś dobry router do 160zł
PS. A czy router musi mieć WiFi i ADSL.
  • 0

#6 Sierstek

Sierstek

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 02 03 2008 - 17:36

Musi mieć modem ADSL-a tutaj masz link do fajnego routerka firmy PENTAGRAM http://allegro.pl/item319218024_pentagram_...ada_qos_ss.html
  • 0

#7 Ugasso

Ugasso

    Obserwator

  • 8 postów

Napisano 02 03 2008 - 17:41

A czy trudno go skonfigurować?
Widze że nie ma antenki (do czego ona tak właściwie jest).
  • 0

#8 Marix125

Marix125

    Starszy:

  • 1 394 postów

Napisano 02 03 2008 - 18:21