Skocz do zawartości


Zdjęcie

Podłączenie drukarki poprzez WIFI w Windows Vista


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 sferis3

sferis3

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 16 06 2012 - 10:30

witam.na początku zaznaczam że jestem kompletnym laikiem i dlatego zwracam sie o pomoc do fachowców.wczoraj stałam sie szczęśliwym(albo i nie)właścicielem drukarki brother dcp-j315w,i nie mogę sobie poradzić z jej połączeniem przez wi-fi z komputerem w systemie vista.bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość.nie piszcie do mnie w tym waszym magicznym języku tylko tak po ludzku jak z dzieckiem.właściwie to ją zarejestrowałam tylko cały czas jest off line.dzięki za pomoc i pozdrawiam:)

Użytkownik Celdur edytował ten post 16 06 2012 - 10:40

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 08 07 2012 - 12:53

Niestety czasem z tą drukarką są problemy nie do przejścia, ale spróbuj jak ktoś napisał na elektrodzie:
  • Wciskamy "Menu" na drukarce. Dalej "Druk raportów/Raport WLAN" i "OK". Jeśli w wydrukowanym raporcie jest "Connection:OK" a na komputerze mamy w statusie "Offline", przechodzimy do punktu 2. Jeśli nie, to ta metoda może nie zadziałać (acz warto spróbować).
  • Wciskamy "Menu" na drukarce. Dalej "Druk raportów/Konfig sieci" i "OK". Podkreślamy na wydruku (żeby się nie pomylić i łatwo znaleźć) "IP Address". Sprawdzamy poniżej "Boot Method". Prawdopodobnie będzie to "AUTO". Wciskamy "Menu" na drukarce. Dalej "Sieć/TCP IP/Boot method" wybieramy "Static".
  • Wchodzimy do Panelu sterowania na komputerze. Wybieramy "Drukarki i faksy".
  • Prawoklikiem na naszym Brotherze wchodzimy do "Właściwości/Porty/Dodaj port/Standard TCP IP Port/Nowy port". Otworzy się Kreator. Klikamy "Dalej", następnie wpisujemy Numer IP Drukarki, który znaleźliśmy w punkcie 2. Potwierdzamy.
  • Na liście portów pojawił się nowy, jest domyślnie zaznaczony. Wybieramy "Konfiguruj port" i w sekcji "Protokół" wybieramy "Raw". Potwierdzamy, zamykamy.