Zazwyczaj problemem była głupota i ciekawość naszych kochanym konsumentów.
Większość z nich, sama przekładała gniazdka, podczas zmian pokoi, jak i rozkręcali gniazdka by zobaczyć co tam jest
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Jeżeli również bawiłeś się w coś takiego, a net przez to zaczął Ci lagować, mam tutaj rozwiązanie.
Modem Sagem F@st 800-840v. (Standardowy modem Neostrady)
Klikamy na zieloną strzałeczkę obok zegara.
Wciskamy klawisze "Alt + D" Otworzy nam się takie okiernko :
![Dołączona grafika](http://img138.imageshack.us/img138/7448/dslmon2.jpg)
Zwracamy uwagę na Pola :
Marginn i Attenuation
W nowszych spolszczanych oprogramowaniach :
Margines i Tłumienie.
Jeżeli w Polu Margines mamy 25.50 do 29 dB - Posiadamy uszkodzony kabel Cross ( Modem - Gniazdo Telefoniczne ), lub posiadamy bezpotrzebnie założony mikrofiltr blokujący przepływ impulsów (sygnałów) decybeli.
Jeżeli w Polu Tłumienie mamy 15 do 20 dB - Instalacja od Gniazdka do Centrali/Skrzynki Telefonicznej jest uszkodzona.
Najczęściej jest winą nieodpowiednie podłączenie gniazdka, lub za mała średnica kabla.
To na tyle, jeżeli macie jakiś problem, śmiało piszcie.