Skocz do zawartości


Zdjęcie

Odpowiedź na pytanie: Dlaczego Neostrada się rozłącza i "laguje" (Samorobna Sieć)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 TiteX

TiteX

    Początkujący

  • 27 postów

Napisano 18 01 2011 - 23:27

Witam, kiedy jeszcze miałem okazje pracować w Relacom'ie, dostawaliśmy często zgłoszenia, o awariach typu: Samoistne rozłączanie internetu.

Zazwyczaj problemem była głupota i ciekawość naszych kochanym konsumentów.
Większość z nich, sama przekładała gniazdka, podczas zmian pokoi, jak i rozkręcali gniazdka by zobaczyć co tam jest :D

Jeżeli również bawiłeś się w coś takiego, a net przez to zaczął Ci lagować, mam tutaj rozwiązanie.

Modem Sagem F@st 800-840v. (Standardowy modem Neostrady)

Klikamy na zieloną strzałeczkę obok zegara.
Wciskamy klawisze "Alt + D" Otworzy nam się takie okiernko :
Dołączona grafika

Zwracamy uwagę na Pola :
Marginn i Attenuation
W nowszych spolszczanych oprogramowaniach :
Margines i Tłumienie.

Jeżeli w Polu Margines mamy 25.50 do 29 dB - Posiadamy uszkodzony kabel Cross ( Modem - Gniazdo Telefoniczne ), lub posiadamy bezpotrzebnie założony mikrofiltr blokujący przepływ impulsów (sygnałów) decybeli.

Jeżeli w Polu Tłumienie mamy 15 do 20 dB - Instalacja od Gniazdka do Centrali/Skrzynki Telefonicznej jest uszkodzona.
Najczęściej jest winą nieodpowiednie podłączenie gniazdka, lub za mała średnica kabla.

To na tyle, jeżeli macie jakiś problem, śmiało piszcie.

  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych