Skocz do zawartości


NumeroUno

Rejestracja: 06 cze 2007
OFFLINE Ostatnio: 17 01 2010 17:54
-----

Moje tematy

Xerox mono

14 01 2010 - 17:53

Witam,
jako że jestem studentem, często muszę kserować gdzieś na mieście jakieś notatki z wykładów, a że nie mam czasu zdecydowałem się na kupno drukarki.
Ma to być drukarka mono, szybkość druku bez znaczenia, cena do 300zł max, czemu xerox? Nie wiem, ale na tym forum polecano ją innym, a ceny tonerów są naprawdę niezłe.
No i to chyba wszystko, żeby tylko była niezawodna, tania w eksploatacji i drukowała te moje nieszczęsne zeskanowane JPGi z wykładów czytelnie.
Dziękuję i proszę o posty stricte dotyczące tematu.

P.s.
Nie musi być ten xerox, tak tylko rzuciłem, bo by tusz był tani to tylko nasuwa się jakiś phaser 3117, który kosztuje przeszło 350zł, więc inne propozycje też są mile widziane.

Monitor DELL

09 01 2010 - 20:19

Witam,
ostatnio mój stary CRTek zaczął szwankować, więc postanowiłem iść na giełdę i kupić sobie monitor LCD.
Po krótkiej rozmowie z kolesiem i podaniem mu moich kryteriów:
Reakcja <10ms
Matryca MVA/PVA
Firmy: Samsung/NEC/Liyama/LG
DVI
19'' (żałuję, bo siedzę dość blisko)
0 martwych pixeli

Pokazał mi owego della (DELL E198FP).
No cóż, wziąłem bo nic lepszego nie było, oto co się okazało.
Czas reakcji ~4ms ok.
Matryca TFT ... Ważne, że nie TN.
Firma Dell no cóż, ważne że działa.
Brak DVI! :/ Mówił, że jest ale to może w monitorze u niego w domu -.-'
Pixele ok, 19'' jest.
Gwarancja roczna door-to-door.


Przechodząc do pytań, w monitorze mam gniazdo na zasilanie i D-Sub, czy zatem wyklucza to istnienie DVI?
W Internecie te modele raz mają DVI, raz nie.
Do tego biel na tym ekranie jest strasznie jasna (hmm przyzwyczajony jestem do raczej niepełnej bieli, takiej szarej jak to moje stare CRTki miały).
Próbowałem ustawiać to w panelu NVIDII, ale obraz nadal razi, jest zatem może jakaś powłoka 'matująca' na ekrany LCD?