Zakupiłem wczoraj nowy monitor w sklepie nie dla idiotów.
Samsunga P2770HD - Niestety mam problem, może nie z samym monitorem.
Ale z tym przezroczystym "ramieniu" na którym on jest zamontowany do podstawki.
Te "ramię" jest nie stabilne i ekran się dosłownie chybocze i trzeszczy gdy się go rusza. Np gdy chce zmienić kont ustawienia.
Chyba to nie jest "normalne". Pewnie trafiłem na jakiś defektowny egzemplarz.
Pytanie moje. Czy powinni mi wymienić ramię. albo monitor na nowy egzemplarz. ? Czy obejmie to gwarancja albo Usługa grzecznościowa ( czy jak to się nazywa) Czy stwierdza ,ze to ja zrobiłem i podziękują mi?
jest to dość denerwujące jednak ,ze teoretycznie nowy sprzęt a już mam jakiś defekt. niby pierdoła .... Ale kur.. nie za to płace żeby mi trzeszczało i się chybotało.
Użytkownik Snake12 edytował ten post 16 10 2010 - 11:35