Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nie wykrywa czarnego tuszu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 JaCube

JaCube

    Początkujący

  • 109 postów

Napisano 08 02 2010 - 19:00

Witam! Posiadam urządzenie wielofunkcyjne HP PSC 1510 już od około 3 lat. Zawsze byłem zadowolony. Tusze wymieniałem tylko 2 razy od kupna. Obecnie posiadam zamienniki Active Jet. Ostatnio około 4 lutego drukowałem materiały do szkoły, jak zwykle wszystko git majonez. Niestety na następny dzień włączam drukarkę, a tu miga mi lampka "Mono" i czerwona kontrolka "Sprawdź pojemnik z tuszem". W HP Imaging Monitor pisze "Problem z kasetami drukującymi. Wystąpił problem z następująca kasetą drukującą: Czarny kaseta z tuszem. Zajrzyj do dokumentacji drukarki". Przez to nie mogę normalnie pracować. Proszę o pomoc.

  • 0

#2 geronimoo

geronimoo

    Uzależniony od forum

  • 1 457 postów

Napisano 08 02 2010 - 19:15

Podejrzewam problem z kartridżem, spróbuj go zresetować, chociaż czarno to widzę i nie wróżę powodzenia, miałem podobny problem i też z zamiennikami Active, po prostu kartridż padlina nie do naprawienia, a do tego prawie pełny. Obejść się to da w jeden sposób, trzeba mieć oryginalny kartridż, nawet pusty ale żeby był sprawny. Spróbuj jeszcze przemyć styki alkoholem.

Użytkownik geronimoo edytował ten post 08 02 2010 - 19:15

  • 0

#3 JaCube

JaCube

    Początkujący

  • 109 postów

Napisano 08 02 2010 - 19:33

A jak go zresetować? Bo nie znalazłem resetowania kartridża tego typu.
  • 0

#4 geronimoo

geronimoo

    Uzależniony od forum

  • 1 457 postów

Napisano 08 02 2010 - 20:08

Sorry akurat w tym modelu nie ma możliwości resetu kartridża, przemyj więc styki kartridża, może pomoże.
  • 0

#5 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 08 02 2010 - 20:26

Sprawa prosta, dolałeś do pojemnika atrament inny niż poprzednio stosowałeś i nastąpiło zważenie się atramentu, a to uniemożliwi przetkanie dysz, czyli nowy pojemnik.
  • 0

#6 JaCube

JaCube

    Początkujący

  • 109 postów

Napisano 09 02 2010 - 14:43

Nic nie dolewałem, kupiłem nowy zamiennik. Wyczyszczenie nic nie pomogło :/. Czyli lipa.
  • 0

#7 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 09 02 2010 - 22:32

Ok nie zrozumiałem, a więc tak, jeśli to zamiennik czyli pojemnik z atramentem, to wymień go w miejscu zakupu. Bo albo natrafiłeś na wadliwy albo pusty pojemnik co nieraz z takimi pojemnikami się zdarza.
  • 0

#8 Gość_DoctorMofis_*

Gość_DoctorMofis_*

Napisano 10 02 2010 - 02:03

Być może zasechł, jest taka bardziej niebezpieczna metoda, polega na tym że do ręki bierzemy wacik czy coś "wacistego", namaczamy gorącą wodą, przeczyszczamy w miejscu filtra.

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych