Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nie mogę się zalogować na twitchu - "Strona internetowa jest niedostępna"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 patrykblu

patrykblu

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 29 09 2013 - 19:51

Cześć!

Nie wiem czemu ale od tygodnia nie mogę oglądać stremów z poszczególnej gry, ponieważ ładuję się bez końca.

Tak sam mam z logowaniem gdy wpisze nick i haslo to ładuję się i jest napisane Strona internetowa jest niedostępna.

Proszę o pomoc!



Użytkownik Macsch15 edytował ten post 29 09 2013 - 20:45

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 29 09 2013 - 19:54

Hej.

Podaj więcej szczegółów to spróbujemy pomóc - sposób połączenia z Internetem, czy problem występuję tylko z tą grą, firwall, antywirus.



  • 0

#3 patrykblu

patrykblu

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 29 09 2013 - 20:07

Przeglądarka Google chrome ale nie działa tez na operze mozilli ie. Sposób połączenia przez kabel. problem występuje z wszystkimi streamami W firewall byś musiał mi powiedzieć co i jak mam wyłączyć lub wlączyć.


  • 0

#4 patrykblu

patrykblu

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 29 09 2013 - 20:37

Aha i nie wiem czy to coś da ale na drugim komputerze mam ten sam problem ;(


  • 0

#5 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 29 09 2013 - 21:51

 Próbowałeś usunąć pliki cookie?

  1. Kliknij pasek stanu w prawym dolnym rogu, tam gdzie widać obraz konta.
  2. Wybierz Ustawienia.
  3. Kliknij Pokaż ustawienia zaawansowane u dołu strony.
  4. W sekcji „Prywatność” kliknij Ustawienia treści.

W wyświetlonym oknie dialogowym Ustawienia treści kliknij Wszystkie pliki cookie i dane witryn.Kliknij Usuń wszystkie.              

 

 

Ewentualnie dostosuj ustawienia proxy:

 

  1. Kliknij menu Chrome .
  2. Wybierz Ustawienia.
  3. Kliknij Pokaż ustawienia zaawansowane.
  4. Kliknij Zmień ustawienia serwera proxy. Zostanie wyświetlone okno dialogowe Właściwości: Internet.
  5. Kliknij Ustawienia sieci LAN.
  6. Upewnij się, że zaznaczone jest pole wyboru „Automatycznie wykryj ustawienia”.
  7. Kliknij OK w każdym kolejnym oknie dialogowym.

Użytkownik Qauke edytował ten post 29 09 2013 - 22:01

  • 1

#6 patrykblu

patrykblu

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 29 09 2013 - 21:57

Zrobiłem jak mówiłeś i nie działa dalej 


  • 0

#7 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 29 09 2013 - 22:07

Można by było jeszcze sprawdzić komputer w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania..

http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_pro/

 

Jeżeli program nic nie wykryje, upewnij się czy Google Chrome jest dozwolony w ustawieniach oprogramowania antywirusowego i zapory sieciowej.


  • 0

#8 patrykblu

patrykblu

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 29 09 2013 - 22:32

Nie znaleziono zagrożenia. Mógłbyś mi napisać jak to zobaczyć czy google chrome jest dozwolony w ustawieniach programu antywirusowego i zapory sieciowej, ponieważ nie wiem jak. (proszę zemnie się nie śmiać ale jeden nie potrafi tego ale za to potrafi coś co druga osoba nie potrafi ;)


  • 0

#9 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 29 09 2013 - 22:48

Każdy program jest inny, więc szczegółowe instrukcje znajdziesz w zasobach pomocy używanego oprogramowania.


  • 1

#10 patrykblu

patrykblu

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 29 09 2013 - 23:03

Dobra myślę że w avaście dozwolony jest google chrome, ponieważ nigdy tam nic nie zmieniałem i zawsze wszystko działało tylko teraz od tygodnia coś się zepsuło na tym twitchu, ale dziwne jest to że twitch na drugim kompie też nie działa i na mojej komórce jest to samo.


  • 0

#11 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 29 09 2013 - 23:20

Usuń cookies jak przykazał @Qauke. Usuń na WSZYSTKICH urządzeniach z których się logowałeś, bądź próbowałeś logować.



  • 1

#12 patrykblu

patrykblu

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 30 09 2013 - 15:48

Nie wiem czemu ale zrobilem wasze wszystkie polecenia i działa mi twitch kocham was wielkie dzięki macie plusy ;*



  • 0

#13 patrykblu

patrykblu

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 30 09 2013 - 15:52

Ale tu chyba pomógł twitch jak do nich napisałem



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych