Skocz do zawartości


Zdjęcie

Neostrada-Router-Pc-Laptop=Jak to zrobić?pomocy!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 goostaff

goostaff

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 07 07 2007 - 12:23

Witam serdecznie! Jestem nowym uzytkownikeim tego forum. Szukałem odpowiedzi na moje pytanie ale niestety nie udało mii sie znalezc 100%ej odpowiedzi. Mój problem wygląda następująco:
Mam w domu neostrade podłączoną do routera JAHT EAM-2104P. Do tego routera podłączony jest moj sąsiad z domu obok(dobry sąsiad:)). Dostałem w pracy laptopa, w pracy działa on w sieci bezprzewodowej. Co musiałbym zrobić żeby:
-najpierw(wiem ze to mniejsze koszty) podłączyć laptopa do internetu tak zeby działał i laptop i PC?? Ewenttualnie zeby podlaczyc kabelkiem który wchodzi do PC, laptopa i zeby chodził internet. Jestem kompletnym laikiem jeseli chodzi o takie sprawy, nie chce nic popsuc zebym czasami porył cos w laptopie bo jak przyjade do pracy i nie bedzie mi dzialal internet na laptopie to bedzie gnój:).
-w pozniejszym czasie chciałbym zrobic sobie tak jak mam w pracy, ze działa mi intiernet bezprzewodowo w całym domu?
Chciałbym (jezeli oczywiscie ktos ma chwile czasu i checi) zeby mi ktos z was opisal mi krok po kroku co mam kuipic i zrobic w obydwu przypadkach, albo chociaż w pierwszym:). Z góry dziekuje ,bede ogromnie wdzieczny za pomoc.pozdro

  • 0

#2 Hugster

Hugster

    Tweaks.pl Team

  • 426 postów

Napisano 07 07 2007 - 14:31

Również witamy na forum.

- w pierwszym wypadku należy dokupić dodatkową kartę sieciową. Instalujesz ją w komputerze stacjonarnym i włączasz udostępnianie połączenia co już nie raz było opisywane na łamach forum. Podpinasz ową kartę sieciową i notebooka kablem cross'owanym i cieszysz się dostępem do internetu. Minus tego rozwiązania to fakt, że komputer stacjonarny musi być ciągle włączony - bo robi za bramę internetową dla laptopa.