Skocz do zawartości


Zdjęcie

Mysz i klawiatura blokują się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Granatnik

Granatnik

    Początkujący

  • 23 postów

Napisano 23 11 2012 - 19:59

Witam!
Niedawno zaczęło się zacinanie myszy i klawiatury. Nie wiem czemu, jak itp. Nie znam się zbytnio na komputerach, ale początkowo myślałem, że ściągnięcie nowych sterowników USB coś pomoże. Ściągnąłem je wczoraj, ale znów jest ten sam problem. Otóż pracując przy komputerze czasami klawiatura i mysz blokuję się na jakiś czas, i przez ten czas nie można nic z nimi zrobić. Dodam, że klawisze wciśnięte przeze mnie w czasie, gdy klawiatura i myszka są zawieszone reagują po pewnym czasie i jest to często słyszalne przeze mnie w postaci dźwięku, który możemy usłyszeć naciskając kilka klawiszy jednocześnie.

Model klawiatury: Klawiatura Logitech Internet Pro Keyboard
Model myszki: Logitech MX 518

Liczę na szybką odpowiedź i rozwiązanie mojego problemu

Z góry dzięki :)

  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 24 11 2012 - 11:22

Sprawdzałeś tą myszkę z klawiaturę pod innym PC-tem? Podaj jeszcze pełną konfigurację swojego Pc-ta w raz z marką/moca zasilacza.

Użytkownik Qauke edytował ten post 24 11 2012 - 11:23

  • 0

#3 Granatnik

Granatnik

    Początkujący

  • 23 postów

Napisano 25 11 2012 - 14:35

Nie mam jak sprawdzić myszki pod innym komputerem. Konfiguracji też za bardzo nie mogę podać, bo brat kupował sprzęt kilka lat temu, a program sprawdzający wyposażenie nie czyta połowy rzeczy, w tym zasilacza. Mam pytanie, jeśli mysz jest pod USB, a klawiatura pod PS2 to nie będą się gryźć?

Aha, dodam jeszcze, że problem występuje tylko i wyłącznie podczas grania w World of Warcraft: Wrath of the Lich King, nie wiem czemu, ale tylko podczas grania w tą grę i czasem po graniu w niej (jeśli komputer nie był restartowany).

Użytkownik Granatnik edytował ten post 25 11 2012 - 15:02

  • 0

#4 pawel315

pawel315

    Uzależniony od forum