Po raz pierwszy zamówiłem towar z sklepu morele.net i odrazu nie miła droga przez te zamówienie. Pierwsza sprawa to w poniedziałek dostałem informacje, że etui( do telefonu zamówiłem z słuchawkami ) zostało uszkodzone podczas jazdy kuriera - ciekawe jak można uszkodzić etui?. Odpisano mi, że zwrócą koszty wydane na etui, a było to kilka złotych w ciągu 48h. I oczywiście wpłaty, ani odzewu nie mam do dziś. Po drugie i najważniejsze słuchawki ( Strona niedostÄpna ) są niby dostępne "od ręki", a zamówienie i wpłata była zrealizowana w niedzielę!. Okazuje się, że sklep wogóle jeszcze tego towaru nie sprowadził z magazynu, a od wczoraj nie dostałem żadnej odpowiedzi na maile kontaktowe. Termin wysyłki był ustalony początkowo na dziś (15.03.2012r), przed chwilą dostałem informacje o przełożeniu na 20.03.2012. To poprostu czysta kpina z klienta. Nie polecam nikomu tego sklepu i tych nerwów...
