Morele.net i przekręty
Rozpoczęty przez
-AssassiN-
, 15 03 2012 17:07
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15 03 2012 - 17:07
Witam
Po raz pierwszy zamówiłem towar z sklepu morele.net i odrazu nie miła droga przez te zamówienie. Pierwsza sprawa to w poniedziałek dostałem informacje, że etui( do telefonu zamówiłem z słuchawkami ) zostało uszkodzone podczas jazdy kuriera - ciekawe jak można uszkodzić etui?. Odpisano mi, że zwrócą koszty wydane na etui, a było to kilka złotych w ciągu 48h. I oczywiście wpłaty, ani odzewu nie mam do dziś. Po drugie i najważniejsze słuchawki ( Strona niedostÄpna ) są niby dostępne "od ręki", a zamówienie i wpłata była zrealizowana w niedzielę!. Okazuje się, że sklep wogóle jeszcze tego towaru nie sprowadził z magazynu, a od wczoraj nie dostałem żadnej odpowiedzi na maile kontaktowe. Termin wysyłki był ustalony początkowo na dziś (15.03.2012r), przed chwilą dostałem informacje o przełożeniu na 20.03.2012. To poprostu czysta kpina z klienta. Nie polecam nikomu tego sklepu i tych nerwów...
Po raz pierwszy zamówiłem towar z sklepu morele.net i odrazu nie miła droga przez te zamówienie. Pierwsza sprawa to w poniedziałek dostałem informacje, że etui( do telefonu zamówiłem z słuchawkami ) zostało uszkodzone podczas jazdy kuriera - ciekawe jak można uszkodzić etui?. Odpisano mi, że zwrócą koszty wydane na etui, a było to kilka złotych w ciągu 48h. I oczywiście wpłaty, ani odzewu nie mam do dziś. Po drugie i najważniejsze słuchawki ( Strona niedostÄpna ) są niby dostępne "od ręki", a zamówienie i wpłata była zrealizowana w niedzielę!. Okazuje się, że sklep wogóle jeszcze tego towaru nie sprowadził z magazynu, a od wczoraj nie dostałem żadnej odpowiedzi na maile kontaktowe. Termin wysyłki był ustalony początkowo na dziś (15.03.2012r), przed chwilą dostałem informacje o przełożeniu na 20.03.2012. To poprostu czysta kpina z klienta. Nie polecam nikomu tego sklepu i tych nerwów...
#2
Napisano 15 03 2012 - 17:21
Zadzwoń do nich i anuluj zamówienie z takiej i takiej przyczyny, a nie robisz aferę na forum o etui za 3 złote.
#3
Napisano 15 03 2012 - 18:47
Tu nie chodzi o zamówienie, a o całokształt tej sprawy. Wynika z niej, że sklep jest nie godny polecenia itd.
Etui było w promocji z 12 na 3zł to brałem. Poza tym mogło i kosztować 50 groszy, ale i tak powinni wszystko zwrócić.
Etui było w promocji z 12 na 3zł to brałem. Poza tym mogło i kosztować 50 groszy, ale i tak powinni wszystko zwrócić.
#4
Napisano 15 03 2012 - 20:03
Ty nie jesteś godny polecenia i tyle w temacie
Nie potrafisz wyjaśnić banalnej sprawy bo w sklepie pracuja ludzie nie maszyny i każdy ma prawo popełnic błąd i to jest żałosne. Nie nudź i nie szykanuj sklepu na podstawie 1 pierdoły bo to jeszcze bardziej żałosne.
Nie potrafisz wyjaśnić banalnej sprawy bo w sklepie pracuja ludzie nie maszyny i każdy ma prawo popełnic błąd i to jest żałosne. Nie nudź i nie szykanuj sklepu na podstawie 1 pierdoły bo to jeszcze bardziej żałosne.
#5
Napisano 15 03 2012 - 20:42
Płacisz za towar, wymagasz. Gdyby to było za darmo to inna sprawa. Lecz to celowe wprowadzanie w błąd, gdyż przecież pisałem we wtorek do nich oni nie odpisali, a towar jest dalej podpisany jako "natychmiastowa pomyłka". Ja jestem klientem nie moja sprawa czy ktoś się pomyli, czy też nie...
#6
Napisano 15 03 2012 - 21:15
Czyli jak po jednym będzie wrzucić kogoś do kosza... ile razy ty się pomyliłeś polecając 2500K do H61 i nikt tobie tego nie wypomina (no może poza mną teraz )
#7
Napisano 15 03 2012 - 22:57
EmCe Jay a czy mi ktoś płacił za składanie? No właśnie, a morele.net zarabia na tym pieniądze, poza tym nawet nie otrzymałem żadnych przeprosin z ich strony. Poprostu dyskusja nie ma sensu, gdyż to wina tylko i wyłącznie sklepu...
Jaka obstawa haha
Jaka obstawa haha
#8
Napisano 16 03 2012 - 00:17
To idź do sądu i tam sie ośmieszaj
#9
Napisano 16 03 2012 - 00:49
Również tak jak Sick wie wiem co na celu ma ten temat. Tak jak było już mówione ludzie tam pracują i mogą się pomylić. Co do statusu r to produktów mają od groma i nie wszystko da się ogarnąc. A co do uszkodzenia etui to może być wiele sposobów. Równie dobrze moga się paczka zgubić. Każdemu sklepowi powija się czasem noga. I nie mów że obstawa bo po prostu mówimy Ci jak jest.
Użytkownik kosa006 edytował ten post 16 03 2012 - 00:51
#10
Napisano 16 03 2012 - 08:01
Tylko jest taki problem, że pisałem we wtorek o dostępności słuchawek i napisano mi iż nastąpiła pomyłka i towar dopiero sprowadzają z magazynu, a administrator poprawi ten błąd. Jakoś do dziś nie mogą zmienić statusu towaru...
#11
Napisano 16 03 2012 - 10:21
Każdemu sklepowi zdarzają się takie wpadki. 97% ludzi jest zadowolonych z Morele. 3 % miało jakiś problem - wszędzie tak jest.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych