Skocz do zawartości


Zdjęcie

Monitor dla grafika 22'-23'


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grafikarto

Grafikarto

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 05 02 2010 - 17:41

Witam,

Zwracam sie do Was z uprzejma prosba o pomoc w doborze monitora. Tematow tego typu było zapewne dosc wiele, ale nie znalazlem nic co by rozwialo moje watpliwosci.

Moze na poczatek pare konkretow. Jestem grafikiem, a dokladniej webdesignerem. Nie wiem czy mozna to juz nazwac profesjonalizmem (bo pytanie z zakresu "potrzebujesz monitora dla profesjonalisty?" zapewne padnie) ale daje rade wyzyc ze swojej pracy. Projektuje glownie w Photoshopie, Illustratorze i Flashu - grafika 2d. Na chwile obecna kregu zainteresowan i aplikacji roboczych zmieniac nie planuje, wiec wykorzystanie monitora jest jak mysle w miare klarowne. Glownie www, logotypy, okazyjnie cos do druku. TN odpada na starcie.

Do tej pory konsekwentnie pracowalem na Compaq CRT 22', ale przyszedl czas na wymiane sprzetu (ah moje oczy). Na poczatku planowalem kupic cos z polki 24' IPS/PVA, ale ceny niestety mnie skutecznie odstraszyly. Budzet wynosi 1500 PLN. Jako, ze nie wyobrazam sobie efektywnej pracy (bedac przyzwyczajonym do przepieknych kolorow jakie dawal mi wysluzony CRT) na monitorze z matryca TN, spuscilem troche z tonu i rozejrzalem sie w ofercie 22'. Znalazlem dwie propozycje:

1. 22'' Dell 2209WA / Matryca: E-IPS | DVI
http://www.komputronik.pl/index.php/product/80755/Peryferia/Monitory_LCD/22_Dell_2209WA_czarny.html22%27%27 Dell 2209WA
Sugerowalem sie ta recenzja: http://www.frazpc.pl/artykuly/778/LG/Flatr.../rozni/TN/i/IPS

2. 23'' Samsung SyncMaster F2380 / Matryca: cPVA | DVI
http://www.komputronik.pl/index.php/product/80850/Peryferia/Monitory_LCD/23_Samsung_SyncMaster_F2380.html