Skocz do zawartości

Zdjęcie

Moja wielka prośba

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 mentor

mentor

Nowy

• 0 postów

Napisano 12 12 2007 - 17:37

Witam

Potrzebuję pomocy ,gdyż w dziedzinie komputerów jestem prawie zielony.
Sam cud to to ze zarejestrowałem sie na tym forum.
Teraz złapałem chorobę przez co dłuższy czas nie chodziłem do szkoły
a teraz gdy już prawie jestem zdrowy i chodzę do szkoły to mój nauczyciel informatyki sie
mnie czepił.Dał mi szanse ,że mogę napisać prace na temat związany z komputerem i internetem.
Więc moja prośba może mi jakiś dobry człowiek znający sie na komputerach napisać mi taką prace?
Wiem ,że ocena trochę nie uczciwa bo ocena ma być za moją prace ale w tej sytuacji nie mam innego wyjścia ;)
Jeśli ktoś mi to napisze naprawdę będę wdzięczny do końca życia.

Pozdrawiam mentor

• 0

#2 Mylffon

Mylffon

Nowy

• 2 postów

Napisano 15 12 2007 - 19:21

Słuchaj jeżeli tak jak mówisz jesteś zielony z komputerów to chociaż napisz na jakiś łatwy temat typu: "Wpływ komputerów na życie codzienne" lub coś w tym stylu. Jeżeli już sam nie potrafisz to www.sciaga.pl tam znajdziesz wszystko + www.google.pl. Zapewniam, że obsługa tych stron wymaga podstawowych umiejętności operowania myszką i klawiaturą.

• 0

#3 krzyhoo

krzyhoo

Admin

• 1 039 postów

Napisano 15 12 2007 - 19:53

mam wypracowanko z poprzedniej klasy na chyba 7 stron. tylko powiedz ile masz lat, żeby poziom nie był za niski/wysoki :rolleyes:
  • 0

#4 DanBK

DanBK

Stały użytkownik

• 292 postów

Napisano 15 12 2007 - 22:52

Za ile $ :rolleyes:
  • 0

#5 krzyhoo

krzyhoo

Admin

• 1 039 postów

Napisano 15 12 2007 - 23:58

jakby coś to ja mam za free tylko uprzedzam że to wypracowanie było pisane pod babe od przyrody więc nie jest na zbyt wysokim poziomie :rolleyes:
  • 0

#6 Jose

Jose

Początkujący

• 74 postów

Napisano 18 12 2007 - 17:14

Dobra temat można zamknąć, mentor napisał na forumPC ten sam temat, i został rozwiązany.

• 0