Skocz do zawartości


Zdjęcie

Mój pierwszy tablet z 3g- jaki wybrać do internetu i gier?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 basia8622

basia8622

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 11 01 2013 - 21:35

Witam, chciałabym kupić tablet. Tylko teraz tak: już prędzej znam się na telefonach niż na tabletach. Do tej pory nie interesowałam się tabletami, więc nie znam się na tym. Chciałabym używać tabletu do przeglądania internetu, czytania e-booków oraz do gier. Postanowiłam, że telefon zostawiam sobie tylko do sms-owania i dzwonienia a natomiast tablet przeznaczę do reszty. Jaki tablet polecilibyście mi, który byłby na tyle dobry, żeby mógł sprostać moim oczekiwaniom co do surfowania po necie i grania w gry?? Oczywiscie tablet musi mieć 3G, gdyż chcę poprzez kartę sim korzystać z netu, a nie wifi, gdyż mieszkam w małej miejscowości, więc ciężko byłoby z wifi. Oraz chciałabym korzystać ze skypa, więc rozumiem że dwie kamery musza byc?Rozumiem, że tablet musi miec powyżej tak:
1Ghz 1Gb ramu, żeby gry dobrze chodziły? I chyba najlepiej będzie z systemem android
Cena tak: do 800zł. Raczej wystarczy mi 7calowy ekran.
Jakie macie propozycje???

P.S. chciałabym jeszcze żeby ktos mi wytłumaczył na jakiej zasadzie działa włożenie karty sim do tabletu? Jesli mam abonament w orange- Smart Plan Multi, w tym 1,5 giga pakiet danych. Wiec normalnie jak włoże karte to na tablecie będę miała internet, będę mogła korzystać z netu i np. korzystać z google play i ściągać aplikacje czy gry? Jeśli gra będzie wymagała dostępu do neta, to normalnie będę mogła z tej gry korzystać??
Jestem zielona w tym, więc mogą wydawać się głupie pytania, ale nie mam gdzie się tego dowiedzieć.

  • 0

#2 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6 100 postów

Napisano 14 01 2013 - 13:03

W takiej kwocie to np. Lenovo Lenovo IdeaTab A2107A (59-344787) - Sklep internetowy Agito.pl