Witam!
Mój problem jest nie typowy, nie wiedziałem jak nazwać ten topic ale jeżeli popełniłem błąd w nazwaniu tematu proszę mnie poprawić.
Co do problemu... Jestem użytkownikiem orange już 2 lata, wcześniej przez 3 lata byłem użytkownikiem neostrady i byłem z obu bardzo zadowolony.
Problem zaczął się od września zeszłego roku. pewnego dnia przerwało mi połączenie i nie chciało się synchronizować. zadzwoniłem więc do neostrady bo jestem na lini TP i to był podobno błąd lini telefonicznej. Przyjechali szanowni pracownicy telekomunikacyjny coś tam porobili i działało super przez jakieś 20 minut. Miałem tego dość i odkryłem, że da się połączyć ponownie do orange jeżeli włożysz kabel telefoniczny do telefonu i później do modemu to wtedy sie synchronizuje , tylko po jakiś 20 minutach a czasami po 30 sekundach czasami po 4 h zaś rozłączy i trzeba tą niespotykaną operacje powtórzyć. Już się pogodziłem z tym i tak robiłem do Kwietnia!. W kwietniu kolega przyniósł swój komputer do naprawy. Naprawiłem go(błacha sprawa) I z ciekawości zainstalowałem modem orange i o dziwo synchronizuje bez zarzutu już 3 dni jadę na necie który się nie rozłącza.Naprawdę coś niesamowitego i nieznanego przez moją osobę. Za niedługo musze mu ten komputer oddać nie moge tak zwlekać i mówić, że jeszcze pare dni i naprawię. I teraz do was pytanie...
Co moze być nie tak ?
Oczywiście formatowałem mój dysk twardy i wgrałem ten sam xp jaki on miał i service packa ale nie pomogło
Macie jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje ?
Podam jeszcze parametry mojego komputera i kolegi:
Mój:
-2,2 GHz Procesor intel Celeron
-Karta graficzna 64MB
-Ram 512 MB DDRAM
-Xp Professional Service Pack 2
-płyta główna ECS P4IBASD
Kolegi:
-2,4 GHz Procesor Intel Celeron
-Karta Graficzna 256 MB
-Ram 512 MB DDRAM
-Xp Professional Service Pack 2
Modem :
Orange ZXDSL 852
Z neostrady też instalowałem i też działa i na komputerze u kumpla ale niestety na moim jest ta sama sytuacja co z orange.Model : Speedtouch 330
Modem ZXDSL852 - nie synchronizuje
Rozpoczęty przez
saviola15
, 06 04 2010 17:52
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06 04 2010 - 17:52
#2
Napisano 08 04 2010 - 22:45
Problem musi być po stronie operatora. Dopóki serwisanci nic nie zrobią, w opcjach połączenia sieciowego ustaw automatyczne ponowne łączenie.
#3
Napisano 17 04 2010 - 14:20
Okey problem rozwiązany. Kupiłem nowy zasilacz (420W) i teraz modem śmiga aż miło dziękuje za pomoc . Temat do zamknięcia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych