Skocz do zawartości


Zdjęcie

Mam problem z sformatowaniem Windows'a Xp


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wojtek5211

Wojtek5211

    Obserwator

  • 9 postów

Napisano 15 09 2011 - 07:39

Gdy włączam komputera normalnie bez niczego wyskakuje mi ze plik c;/windows/config (coś takiego nie powiem dokładnie bo nie pamiętam)jest uszkodzony.żeby naprawić każe mi włożyć płytę z Windows'em.Wkładam płytę i chcę sformatować system nie naprawiać i gdy już wybiorę ze chcę zainstalować Windows'a to instalacja zatrzymuje się na wyszukiwaniu wcześniejszych wersji Windows Microsoft. I nie wiem jak to zrobić żeby instalacja szła dalej może da się to jakoś ominąć ? I jak możecie piszcie w prostu sposób bo dla mnie to dopiero 2 raz kiedy formatuje Komputer także nie znam się za bardzo na tym.



Z Góry dziękuję Za pomoc !:P

  • 0

#2 Abback

Abback

    Ojciec Dyrektor

  • 514 postów

Napisano 15 09 2011 - 12:13

Czyli wyskakuje Ci okienko informujące iż na dysku jest zainstalowany system operacyjny i czy chcesz go naprawić ??? T tym momencie powinieneś nacisnąć klawisz "Esc" i powinno zacząć się instalowanie świeżego Windows-a XP :P

Użytkownik Abback edytował ten post 15 09 2011 - 12:18

  • 0

#3 Wojtek5211

Wojtek5211

    Obserwator

  • 9 postów

Napisano 15 09 2011 - 17:44

No muszę spróbować dam znać jak mi się uda

Nie pomogło instalacja zatrzymuje się na wyszukiwaniu wcześniejszych wersji Windows Microsoft
  • 0

#4 Abback

Abback

    Ojciec Dyrektor

  • 514 postów

Napisano 15 09 2011 - 18:54

Załatw sobie inną płytkę z Windows-em i zobacz czy masz to samo :P Może coś z tą płytką jest nie tak....
  • 0

#5 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 15 09 2011 - 20:35