A komputer nie jest mój tylko mojego brata, który kupił po komuni ze swoich pieniędzy (komp m 7 lat ;P). Naprawdę nie jesteście dobrzy w bawienie się w wróżki czy jak tam wolicie psychologów, pedagogów – już mam hasło, bez waszej pomocy znalazłem program którym odczytałem hasło w 5 minut. ;P
- Forum komputerowe
- → Przeglądanie profilu: Posty: LordBroker
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 5
- Odwiedzin: 813
- Tytuł: Obserwator
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
O mnie
-
Jaki posiadasz system operacyjny?
Windows XP
0
Neutralna
Znajomi
LordBroker nie posiada znajomych
Moje posty
W temacie: Program do łamania hasła głównego komputera, konta administratora
11 05 2011 - 21:51
Po pierwsze nie wykorzystuję komputera tylko do gier, m.in. uczę się angielskiego w programie „Profesor Henry”, robie różne rzeczy do szkoły, może nie jestem jakimś grafikiem, programatorem ani nie robię stron ale to dlatego, że mnie to nie interesuje, być może kiedyś 
A komputer nie jest mój tylko mojego brata, który kupił po komuni ze swoich pieniędzy (komp m 7 lat ;P). Naprawdę nie jesteście dobrzy w bawienie się w wróżki czy jak tam wolicie psychologów, pedagogów – już mam hasło, bez waszej pomocy znalazłem program którym odczytałem hasło w 5 minut. ;P
10 05 2011 - 19:47
Niestety to niemożliwe, moi rodzice w tych sprawach są... jakby to powiedzieć... staroswieccy. Wiele razy z nimi rozmawiałem ale oni nie dają się przekonać, nawet w CS'a nie karzą mi grać bo to gra z "przemocą"
Nie chcą żebym się uzależnił, czy coś takiego ;/ Kurde co mam im powiedzieć?
10 05 2011 - 16:10
Tak uczę się dobrze - jestem w 1 gimnazjum i przez wszystkie klasy podstawówki miałem świadectwo z paskiem.
Nie byłbyś dobrą wróżką, w link zajrzałem ale jak pisałem nie chcę hasła usunąć tylko je poznać. Raczej rodzice talentu do haseł nie mają bo poprzednie było "monitor"