Skocz do zawartości


Zdjęcie

Laptop odpowiedni w podróży


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kurcze9

kurcze9

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 09 01 2016 - 23:41

Czy moglibyście doradzić mi w sprawie kupna laptopa, który będzie odpowiadał mojemu podrożniczemu trybowi życia? Niestety nie znam się zbyt na komputerach/laptopach i nie wiem dokładnie na jakie szczególne paramatry powinnam zwarócić szczególną uwagę przy zakupie.

Wiem, że: szukam laptopa lekkiego, niewielkich gabarytów, stosunkowo wytrzymałego w podróży (czasami z plecakiem, wiec wytrzymały na wstrząsy), o dobrej żywotności baterii oraz ilości wbudowaniej pamięci, a co bardzo Ważne: aby istniała możliwość korzystania z internetu poprzez sieć komórkową czyli zakupioną lokalną karte SIM (czytałam że jest to możliwe gdy w laptopie jest specjalne miejsce na umieszczenie karty SIM i wbudowany odbiornik, który odbiera sygnał sieci, albo można dokupić "taki odbiornik", włożyć do tego karte SIM i podłączyć do portu USB) - wiem że ten ostatni punkt nieco pokracznie opisałam ale nie wiem jak dokładnie to przedstawić. Taka opcja istnieje w tabletach i szczególnie jest to dla mnie ważne gdyż dużo podróżuje i często tam gdzie nie ma dostępu do internetu. 

Baardzo będę wdzieczna za wskazówki.

 



  • 0

#2 viris33

viris33

    Administrator

  • 4 657 postów

Napisano 10 01 2016 - 00:49

O jakim budżecie rozmawiamy? Rozumiem że kupujesz 2 laptopy na raz, 1- wytrzymały, 2- lekki/niewielki no właśnie co znaczy niewielki, interesuje cię 15.6'', 13.3'' czy mniejszy? Mało konkretów podajesz.

Do opisu pasuje chyba tylko Macbook Air 13''.



  • 0

#3 kurcze9

kurcze9

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 10 01 2016 - 14:43

Rozmawiamy o budżecie do 4000 zł . Chcę kupić 1 laptop,najlepiej 13",  który charakteryzuje się wymienionymi parametrami. Nie znam sie na laptopach stąd nie wiele konkretów, ale liczę na waszą pomoc.


  • 0

#4 Gajwer

Gajwer

    Początkujący

  • 38 postów