Skocz do zawartości


Które spośród czterech modeli?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Qlczyk87_*

Gość_Qlczyk87_*

Napisano 06 03 2007 - 16:00

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy i nie za bardzo sie znam na sprzęcie komputerowym. Chciałbym sobie kupić głośniczki 5+1 tak do okolo 270zł. Wiele czytałem, przeglądałem na ten temat i spośród wielu modeli wybrałem 4 które MOIM zdaniem są najlepsze w tej cenie. A mianowicie mam tu ma myśli zestawy takie jak: Creative 6100/6060, Modecom 5030, Logi Tech x530 oraz Easy Touch 678 5.1 MADNESS. I nie wiem na które sie zdecydować... Wiem jedynie ze należy zwracać uwage na to z jakiego materiłu są głośniki wykonane, jakie mają pasmo przenoszenia i stosunek szumów... No ale są to jedynie suche dane, a wiadomo że w rzeczywistości może być różnie... Wiec jeśli ktos zna te głośniki to prosze o radę które z nich wybrac... Osobiscie bym się skłaniał ku Easy Touch, ale jak już mówiłem jestem zielony jesli chodzi znajomosc głośników...

A może zna ktoś jeszcze jakieś inne głosniki, które mogą być lepsze ale mniej więcej w tej canie co podałem.

Z góry dziękuję za odpowiedzi i porady.

  • 0

#2 PC Pogromca

PC Pogromca

    Stały użytkownik

  • 239 postów

Napisano 06 03 2007 - 18:09

Często ludzie myślą, że tym więcej głośników tym lepiej, ale to to nie prawda, ponieważ, aby w pełni wykorzystać tyle głośników trzeba mieć 1. dobrą kartę muzyczną 2. co odtwarzać - muzyka, filmy itp. zazwyczaj są przystosowane do stereo, a nie 5:1. W związku z powyższymi argumentami proponuję Ci kupić głośniki w systemi 2:1. Za cene kiepskiego zestawu 5:1 można kupić naprawdę pożądny zestaw 2:1. Polceam Creative Inspire T3030. Kupisz je za około 170zł, a jakość dźwięku powinna zaspokoić nawet najbardziej wymagających użytkowników.