Skocz do zawartości


Zdjęcie

Konfiguracja sieci Windows - brak internetu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrSuse

MrSuse

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 08 02 2008 - 23:33

Witam

Od razu napiszę iż jestem początkującym użytkownikiem forum i z góry przepraszam wszystkich za wszystkie błędy jakie tu wystąpią.

A więc tak: mój problem polega na braku internetu na komputerze kliencie w sieci neostrada->komp->klient

Odrazu napiszę iż obydwa komputery to laptopy: komp- Acer TravelMate, klient-HP Compaq nx6310

Sieć jest skonfigurowna następująco:

Na Acerze

w protokole TCP/IP
Adres IP: 192.168.0.1
Maska podsieci: 255.255.255.0
i dalej nie mam nic

Na HP Compaq
Adres IP: 192.168.0.2
Maska jest ta sama
Brama domyślna: 192.168.0.1



Na obydwóch komputerach jest zainstalowany Protokół transportowy zgodny z NWLink IPX/SPX/NetBIOS-poradzili mi na innym forum zainstalować go ponieważ nie widziały się komputery w sieci (chodzi tu o wymianę plików).

W tak skonfigurowanej sieci komputer HP Compaq nie ma dostępu do sieci(nie otwierają się strony).
Czy umie mi ktoś z was pomóc?

P.S. jeśli to ważne na obydwu komputerach są zainstalowane odpowiednie sterowniki od kart sieciowych (z płyt załączonych do zestawów)

POzdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź

  • 0

#2 Gość_chranchips_*

Gość_chranchips_*

Napisano 09 02 2008 - 13:10

Masz live box czy normalny adsl?
Jak masz używasz sieci bez przewodowej to musisz hasło od modemu wpisać pod modemem jest klucz WEP.
A jak masz kabelkiem to musisz kupić rozdzielacz na szerokopasmówe i drógi kabel Eternet i wpinasz do modemu następnie kable i potem do karty sieciowej(Wywal oprogramowanie od neostrady ja też mam i nie potrzebne jast jak przez karte)

jeśli chcesz wszystko połączyć razem rzeby kompy się widziały nawzajem musisz zrobić to tak:
Dołączona grafika

  • 0

#3 Nurek

Nurek

    Nie ma jutra bez komputra

  • 3 586 postów

Napisano 10 02 2008 - 11:27