Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kolumny przez wzmacniacz do PC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magister

Magister

    Początkujący

  • 17 postów

Napisano 09 10 2007 - 19:34

Witam wszystkich serdecznie.

Jestem początkującym w temacie hardware, wiec prosze o wyrozumiałość. Otóż chciałbym podłączyć kolumny dyskotekowe do PC, oczywiście przez wzmacniacz. Kable potrzebne do połączenia wzmacniacza z kolumnami (duży jack --> duży jack) mam i wszystko jest ok. Niestety inaczej jest z podłączeniem kompa do wzmacniacza. Proszę o jakiekolwiek wskazówki czego potrzebuje aby podłączyć kompa do wzmacniacza. Niestety nie mam przy sobie sprzętu (sprzet szkolny) więc nie potrafie nic więcej powiedzieć. Moge jeszcze dodać że moja karta dzwiękowa to: Realtek HD Audio, chociaż domyślam się że to raczej nic nie zmieni.

Bardzo proszę o szybkie odpowiedzi.
Z góry dziękuje

  • 0

#2 Nurek

Nurek

    Nie ma jutra bez komputra

  • 3 586 postów

Napisano 09 10 2007 - 20:06

Prawdopodobnie potrzebujesz czegos takiego http://allegro.pl/item252340736_i3_kabel_a...ch_m_2_0_m.html do połączenia wzmacniacza z kompem, ale to zalezy jakie wejście ma wzmacniacz.

  • 0

#3 Magister

Magister

    Początkujący

  • 17 postów

Napisano 09 10 2007 - 20:50

Chyba nie o taki kabel chodzi. Jest taka sutyacja, że prawdopodobnie wejście (input) składa się z dwóch wejść duży jack. Jak by tak było to jakiego kabla potrzebuje?
  • 0

#4 Nurek

Nurek

    Nie ma jutra bez komputra

  • 3 586 postów

Napisano 09 10 2007 - 22:17

To byc może takiej przejściówki http://allegro.pl/item249881559_przejscie_..._f_vat_c3g.html i takiego kabla http://allegro.pl/item249264601_kabel_maly..._10mgold_7.html. Ewentualnie kabel z małym jackiem na jednym końcu i z duzym na drugim - ale takiego nie znalazłem

Wzmacniacz jest stereo czy na więcej głośników?
  • 0

#5 Magister

Magister

    Początkujący

  • 17 postów

Napisano 09 10 2007 - 22:50