Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kilka pytań odnośnie MSI KT6V


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 pixi

pixi

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 23 09 2007 - 12:33

Witam

Przedewszystkim chciał bym się przywitać ze wszystkimi ponieważ to mój pierwszy post na tym forum, pojawiłem się tu bo poprostu jestem totalnym laikiem w dziedzinie informatyki i chciał bym się trochę dokształcić.


Ostatnio głośno się zrobiło na temat procesorów dwurdzeniowych i los tak chciał ze jakoś 2 lata temu kupiłem nową płytę główną a jakoby na tamte czasy sprzedawca mówił ze to najlepsza płyta jaką wtedy mieli "na stanie" a więc mam takie zasadnicze pytanie:

- Posiadam płytę główną MSI KT-6V opartą na chipsecie VIA KT600 z socketem 462, czy ta płyta obsługuje procesory dwurdzeniowe?

- Drugie moje pytanie co mam zrobić jesli np. kupił bym procesor na inny socket jaki posiadam, czy są do tego stworzone jakies przejściówki??? czy cos w tym stylu?

- Istnieją już procki 4 rdzeniowe (quady) czy do obsługi takiego procka wystarczy płyta obsługująca procki dwurdzeniowe czy specjalnie własnie dla 4rdzeniówek stworzone zostały inne płyty główne?


Pozdr
~pixi~

  • 0

#2 konrad18

konrad18

    Zaawansowany użytkownik

  • 548 postów

Napisano 23 09 2007 - 15:09

2 pytanie nie ma przejściówek jedynie to kupno nowej płyty głównej pod odopowiedni socket :)

  • 0

#3 Nurek

Nurek

    Nie ma jutra bez komputra

  • 3 586 postów

Napisano 23 09 2007 - 20:49

- Posiadam płytę główną MSI KT-6V opartą na chipsecie VIA KT600 z socketem 462, czy ta płyta obsługuje procesory dwurdzeniowe?


Nie

- Drugie moje pytanie co mam zrobić jesli np. kupił bym procesor na inny socket jaki posiadam, czy są do tego stworzone jakies przejściówki??? czy cos w tym stylu?


Nie.

- Istnieją już procki 4 rdzeniowe (quady) czy do obsługi takiego procka wystarczy płyta obsługująca procki dwurdzeniowe czy specjalnie własnie dla 4rdzeniówek stworzone zostały inne płyty główne?