Skocz do zawartości


Zdjęcie

Karta zintegrowana ATI


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 nizinsky

nizinsky

    Początkujący

  • 13 postów

Napisano 14 10 2007 - 00:23

Chcialbym podlaczyc jeszcze jedna karte grafiki do mojego PC.Jedyna jaka mam w kompie to zintegrowana karta grafiki ATI radeon Xpress 200 series.Niestety nie obsluguje Naraz monitora i LCDtv poniewaz ma tylko jedno wyjscie.Chcialbym kupic jeszcze jedna karte tylko nie wiem czy bedzie pracowala z ta która juz tam jest.Karty maja oznaczenia jak: AGP,PCI albo PCIe.Z tego co wiem to w moim biosie istnieja tylko PCI,PCIe I motherhood.Prosze pomózcie bo nie wiem o co chodzi. Jestem nowicjuszem w tych sprawach. (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) AMD Athlon ™64 processor 3200+.Windows xp home edition

  • 0

#2 DanBK

DanBK

    Stały użytkownik

  • 292 postów

Napisano 14 10 2007 - 00:42

Komputer niestety nie pociągnie dwóch kart jednocześnie (oczywiście mamy SLI ale to
już wyższa szkoła jazdy i tego przypadku się nie tyczy), ale spokojnie dokładająć "druga"
kartę będziesz mógł na spokojnie podłączyć dwa monitory, warunek karta musi posiadać
dwa wyjścia na monitor, najbezpieczniej jak kupisz coś ATI, te karty wg mnie są najbardziej
przyjazne jeśli chodzi o dwa monitory :D Co to do samej karty, kup coś na PCIexpres.
Jeśli miałbyś jakieś pytania przed zakupem czy wątpliwości co do danej karty, napisz do mnie
to Ci pomogę wybrać i jak coś później skonfigurować czy samej instalacji.
Pozdrawiam

  • 0

#3 nizinsky

nizinsky

    Początkujący

  • 13 postów

Napisano 14 10 2007 - 01:03

[Mam cos na oku i powiem ci ze wlasnie na takie karty o jakich mówisz patrzylem.Jest ich tyle ze zglupialem.Czy taka mogla by byc?.Jezeli nie to moze masz jakies sugestie.http://cgi.ebay.co.uk/Sapphire-ATI-RADEON-X1300-256-MB-PCI-E-Graphics-Card_W0QQitemZ230178462244QQihZ013QQcategoryZ3762QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZVi
wItem
  • 0

#4 DanBK

DanBK

    Stały użytkownik

  • 292 postów