Jeden z kontrahentów wymaga od nas podpiwysania dokumentów przy pomocy podpisu elektronicznego. Mamy dowolność wyboru. Powiem szczerze, że nie znam się na tym za bardzo. Możecie mi coś polecić w tym zakresie?
Jaki podpis elektroniczny?
#1
Napisano 03 02 2015 - 10:43
#2
Napisano 03 02 2015 - 12:56
Powiem Ci,ze faktycznie jest tego sporo na rynku.
Obecnie w firmie korzystam z podpisu elektronicznego eurocert:
https://eurocert.pl/podpis-elektroniczny,100.html
Nie jest to wysoki koszt ponieważ będzie Cię to kosztowało od ok 200 zł na dwa lata ( potem za niewiele ponad 100 zł przedłużasz sobie licencję na kolejne dwa lata).
Na początku nie byłem trochę przekonany ale teraz widzę,że jest to duża wygoda. NIe musisz się fatygować, wysyłać dokumentów ponieważ wszystko możesz zrobić przed monitorem.
#3
Napisano 31 03 2016 - 14:15
Wszystkie informacje powinieneś znaleźć na tej stronie http://www.elektronicznypodpis.pl/. Sama zastanawiam się nad zamówieniem zestawu z certyfikatem kwalifikowanym do swojej firmy. To, co mnie przekonuje, to przede wszystkim sporo udogodnień, jakie zapewnia e-podpis. To między innymi oszczędność czasu, wygoda używania, a także prostsza weryfikacja wprowadzanych zmian w podpisanych dokumentach.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych