Skocz do zawartości


Zdjęcie

Internet nie działa (karta sieciowa?)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mysticqe

Mysticqe

    Początkujący

  • 21 postów

Napisano 29 09 2007 - 10:02

Witam.
Mam taki problem. Otóż przez jakiś czas miałem router (rozdzielający kablówkę na 2 komputery), ale się zepsuł, więc używam zwykłego modemu z kablówki. Ale internet działa tylko na jednym komputerze, gdy podłączam modem do drugiego, nie widzi on adresu ip. Próbowałem ustawić ręcznie, ale i tak nie pomaga. Wydaje mi się, że to może być jakiś błąd z kartą sieciową, ale nie jestem pewien, a w tych sprawach nie jestem profesjonalistą. Dodam jeszcze, że po zepsuciu się routera nie formatowałem, ani nie zmieniałem, żadnych ustawień komputera (oczywiście oprócz tego co napisałem wcześniej).
Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam.

  • 0

#2 Gość_xZeuSx_*

Gość_xZeuSx_*

Napisano 29 09 2007 - 10:04

Przełóż kartę sieciową z jednego komputera do drugiego i zobacz cy działa.

  • 0

#3 Jotgie

Jotgie

    Zorientowany

  • 905 postów

Napisano 29 09 2007 - 16:29

Zaraz, zaraz, nie kapuję! Router się popsuł i korzystasz z modemu, podłączonego do komputera. A piszesz:

"Otóż przez jakiś czas miałem router (rozdzielający kablówkę na 2 komputery), ale się zepsuł, więc używam zwykłego modemu z kablówki. Ale internet działa tylko na jednym komputerze, gdy podłączam router do drugiego, nie widzi on adresu ip."

Po co podłączasz zepsuty router do drugiego kompa?!
  • 0

#4 Mysticqe

Mysticqe

    Początkujący

  • 21 postów

Napisano 29 09 2007 - 18:21

O pomyłka, sorry. Miało być "modem". Już poprawiam.
  • 0

#5 Jotgie

Jotgie

    Zorientowany

  • 905 postów

Napisano 30 09 2007 - 11:17

Nie wystarczy modem podłączyć do drugiego kompa by działało. To nie podłączenie przez router. NA drugim kompie należy na nowo zainstalować sterowniki modemu i skonfigurować całe połączenie.