Skocz do zawartości


Zdjęcie

Instalacja routera TP-Link TL-WR740N


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 hector

hector

    Początkujący

  • 13 postów

Napisano 18 09 2011 - 13:44

Witam serdecznie. Mam pewien problem. Otóż wyjeżdżam do rodziny do Niemiec. Mają u siebie internet w kablu (kabel podłączony do laptopa). Nie chciałbym się bić o kabel, aby móc wejść do internetu, dlatego też chciałbym zabrać ze sobą routera, na miejscu go podłączyć i mieć bez problemu dostęp do internetu przez wi-fi. Nie znam się na tych sprawach. Kiedyś kupiłem router TP-Link model TL-WR740N, nie zdążyłem go zainstalować bo zdecydowałem się na LIveboxa neostrady. I tak leży sobie, dlatego postanowiłem go teraz wykorzystać.
Pytanie ma takie. Podłączę do tego routera kabel internetowy, ale na jakim komputerze powinienem zainstalować oprogramowanie (są dwa laptopy mój który ze sobą przywiozę i laptop kuzyna do którego jadę). Czy muszę na swoim instalować oprogramowanie (nie chciałbym tego robić). W przypadku Liveboxa poprostu podłączyłem do skrzynki kabel internetowy i na żadnym laptopie nie musiałem instalować żadnego oprogramowania. Po prostu włączam jakikolwiek laptop on wyszukuje sobie sieć, wpisuje hasło i gra, bez jakichkolwiek instalacji.
Byłbym wdzięczny za informację, jak byłoby to w tym przypadku.

  • 0

#2 Abback

Abback

    Ojciec Dyrektor

  • 514 postów

Napisano 19 09 2011 - 14:55

Na żadnym z laptopów nie musisz nic instalować. Tak jak pisałeś wystarczy iż podłączysz go do internetu (kabelkiem) i laptop z WiFi powinien Ci go wykryć. Obojętnie z którego laptopa możesz wejść w ustawienia Routera poprzez specjalny dedykowany dla niego adres wraz z danymi do zalogowania się, który znajduje się na samym routerze lub w dokumentach z którymi go dostałeś i skonfigurować go do tej sieci w której będzie działał ;)

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: Livebox TL-WR740N



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0