Hejka. Czy jest w stanie mi ktoś wyjaśnić co znaczy zwrot „ w serwisie zewnętrznym” przy realizacji gwarancji? Czy w rzeczywistości znaczy to że z każdą usterką będę musiał zgłaszać się bezpośrednio do producenta? Jeśli tak to jest to niepoważne…
Chce kupić w Komputroniku netbooka http://www.komputronik.pl/index.php/product/94416/Notebooki_i_netbooki/Netbooki_mini_notebooki_/Asus_Eee_PC_1001HA_czarny.html a tu przy każdym modelu jest to „w serwisie zewnętrznym”.
Proszę o pomoc.

Gwarancja „w serwisie zewnętrznyn”
Rozpoczęty przez
tomi_joy
, 18 02 2010 07:30
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 02 2010 - 07:30
#2
Gość_DoctorMofis_*
Napisano 18 02 2010 - 12:19
Gwarancja w serwisie zewnętrznym oznacza, że sprzęt naprawiany jest w tym przypadku przez serwis Asus i wcale nie potrzeba nigdzie "latać" tylko zadzwonić i kurier przyjedzie i zabierze sprzęt, po naprawie odwiezie do domu, jest to jakby "door-to-door"
#3
Napisano 18 02 2010 - 17:58
Witaj. Jest dokładnie tak jak napisał mój przedmówca. Z tytułu realizacji gwarancji nie ponosisz żadnych kosztów. W skrócie wygląda to tak, że najpierw zgłaszasz problem pracownikowi sklepu. Następnie oni przesyłają Ci wszelkie niezbędne dane, pakujesz sprzęt do pudła i wysyłasz kurierem na określony adres. Z resztą co ci będę pisał, tutaj masz wszystko szczegółowo rozpisane: http://www.komputronik.pl/index.php/service/pl/index/page/complaint pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych