Skocz do zawartości


Zdjęcie

Gwarancja „w serwisie zewnętrznyn”


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomi_joy

tomi_joy

    Początkujący

  • 20 postów

Napisano 18 02 2010 - 07:30

Hejka. Czy jest w stanie mi ktoś wyjaśnić co znaczy zwrot „ w serwisie zewnętrznym” przy realizacji gwarancji? Czy w rzeczywistości znaczy to że z każdą usterką będę musiał zgłaszać się bezpośrednio do producenta? Jeśli tak to jest to niepoważne…

Chce kupić w Komputroniku netbooka http://www.komputronik.pl/index.php/product/94416/Notebooki_i_netbooki/Netbooki_mini_notebooki_/Asus_Eee_PC_1001HA_czarny.html a tu przy każdym modelu jest to „w serwisie zewnętrznym”.

Proszę o pomoc.

  • 0

#2 Gość_DoctorMofis_*

Gość_DoctorMofis_*

Napisano 18 02 2010 - 12:19

Gwarancja w serwisie zewnętrznym oznacza, że sprzęt naprawiany jest w tym przypadku przez serwis Asus i wcale nie potrzeba nigdzie "latać" tylko zadzwonić i kurier przyjedzie i zabierze sprzęt, po naprawie odwiezie do domu, jest to jakby "door-to-door"

  • 0

#3 Davos

Davos

    Obserwator

  • 6 postów

Napisano 18 02 2010 - 17:58

Witaj. Jest dokładnie tak jak napisał mój przedmówca. Z tytułu realizacji gwarancji nie ponosisz żadnych kosztów. W skrócie wygląda to tak, że najpierw zgłaszasz problem pracownikowi sklepu. Następnie oni przesyłają Ci wszelkie niezbędne dane, pakujesz sprzęt do pudła i wysyłasz kurierem na określony adres. Z resztą co ci będę pisał, tutaj masz wszystko szczegółowo rozpisane: http://www.komputronik.pl/index.php/service/pl/index/page/complaint pozdrawiam

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: gwarancja komputera utrata gwarancji



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych