Skocz do zawartości


Zdjęcie

Era-opera mini


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jezierski

Jezierski

    Nie truć na gg.

  • 351 postów

Napisano 11 03 2009 - 21:12

Witam, mam problem a raczej pytanie czy nie wyniknie z tego problem :) Otóż pobrałem na mój telefon opere mini ze strony era.pl Mam Samsung'a e250 , dziwne jest to że wszystko działa a ja siedze na necie np. wyszukuje w google powiedzmy.. pies to mam zdjęcia psów itp. opisy teksty na ten temat a nic za to nie płace ! sprawdzałem kilka razy i nic :) wyłączałem telefon i nadal nic haha i czy może być z tego jakiś problem kiedyś czy może jutro mi zabiorą 10zł z komy ? O_o Nie znam się więc pytam :))

I dodam że wchodziłem na strone plemiona.pl i też nic hihi - mam farta czy tak już jest a może płace pare groszy za godzine ? :)

  • 0

#2 Macsch15

Macsch15

    Profesjonalista

  • 3 705 postów

Napisano 11 03 2009 - 21:27

Ja mam kiepskie wspomnienia z takiego Niby "darmowego" surfowania po internecie w komórce...
Ma się 30 zł na koncie a po jakimś czasie się "Coś" aktualizuje i zostaje -5 zł :) :)
i też na początku myślałęm że jest internet darmowy , tyle że się potem zdziwiłem :)
oczywiście to jest tylko przykład, ale myślę że jakoś tobie zabiorą tą kasę za neta bo w końcu nie ma nic za darmo szczególnie internet. :)

Ale może masz jakiś pakiet czy coś takiego że do np. wykorzystanego transferu np. 5 MB masz darmowego a po tym jak przekroczysz te powiedzmy 5 MB to zaczynają naliczać kasę ...

  • 0

#3 Lisciu156

Lisciu156

    Stały użytkownik

  • 256 postów

Napisano 11 03 2009 - 22:41

Ja jak jadę na OperzeMINI, to kupuje pakiet, wyłączam pokazywanie obrazków. Na początku też myślałem, że darmowe, ale jak rachunek przyszedł, to stara zabrała Mi kartę na abonament.

Jak chcesz się w to bawić, to walnij se pakiet danych GPRS, dobry sprawa. Ja odwiedzając Forum, i sprawdzając fotke (Pakiet 5mb danych) cieszę się nim 2 tygodnie. A to tylko 5zł :)
  • 0

#4 Jezierski