Skocz do zawartości


Zdjęcie

Drukarka do małej firmy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 martens35

martens35

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 13 05 2010 - 14:55

Cześć wszystkim.Chciałbym was prosić o poradę.W temacie drukarek jestem kompletnym laikiem i nie mam praktycznie żadnej wiedzy na ten temat.Sytuacja przedstawia się tak.Od niedawna firma nam się troszeczkę rozkręciła i nasza zwykła drukareczka atramentowa canona przestała wystarczać.Drukujemy coraz więcej papierów i rożnych pism w firmie.Trzeba co chwile wymieniać tusze(czarny starcza na tydzien) :E Wiec wspólnie podjelismy decyzje o zakupie czegoś większego.Drukarka musi mieć możliwość podłączenia do sieci tak aby mogła obsłużyć 4 -5 stanowisk jednocześnie.Zastanawiam się nad czymś takim Kliknij Tutaj..Jak myślicie?Miał ktoś może styczność z tym urządzeniem?jak wyglądają koszty eksploatacji i awaryjność?
Pozdrawiam Marcin

  • 0

#2 szmyk

szmyk

    Początkujący

  • 19 postów

Napisano 16 05 2010 - 12:31

Może pomoże Ci w podjęciu decyzji mały test jaki odkopałem na jednym z portali http://www.pcworld.pl/testy/recenzja/DLM00027-lexmark_e460dn.html#read
Co do eksploatacji to możesz wejść na dowolny sklep z akcesoriami do drukarek i sprawdzić ceny tonerów i bębna. Np. tu: http://www.centrumdruku.com.pl/lista.cd?q=e460dn

Generalnie jest spory wybór w monochromatycznych laserowych więc nie dziwię się że ciężko podjąć decyzję. Z tego co piszesz przewidujesz spore obciążenia miesięczne takiej drukarki więc dobrze żeby była wytrzymała i miała dość wydajny toner. Jedną z ciekawych propozycji może być również Epson M2000DN http://www.ceneo.pl/1355676 (Posiada również sieć i dupleks, oraz możliwość korzystania z tonerów o wydajności do 8 tys stron przy maks obciążeniu miesięcznym 20 tys stron). Do niedużego biura też powinna nieźle pasować.
http://www.ceneo.pl/1355676

  • 0

#3 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 16 05 2010 - 13:37

Pierwsze czy ma to być drukarka czy urządzenie wielofunkcyjne i czy ma to być kolor że laser to widać po przykładzie.
Tu masz dwa przykłady Nr1 , Nr2 . Trzeba się liczyć też z kosztami tu masz Tonery .
  • 0

#4 Pantagruer

Pantagruer

    Początkujący

  • 18 postów

Napisano 31 05 2010 - 12:41

Zdecydowanie drukarka atramentowa nie sprawdza się w firmie. Z doświadczenia ci powiem, że najpraktyczniejsze będzie urządzenie wielofunkcyjne. Bo nawet jeśli jeszcze teraz nie używacie xero, faksu czy skanera, to uwierz mi - będziecie;) Podaję ci link do strony z drukarkami, urządzeniami wielofunkcyjnymi i tanimi zamiennikami. Mają też skup kartridży i serwis - wszystko w jednym miejscu;)
http://sklep.doktortusz.pl/urzadzenia-wielofunkcyjne-c-468.html
  • 0

#5 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 31 05 2010 - 21:25

Kolego jak podajesz link to podaj do sklepu, gdzie będzie jakiś wybór a nie trzy urządzenia wielofunkcyjne do wyboru, a ilości atramentu do sprzedaży w ilościach hurtowych. Autor nie pytał o hurtownię, atramentu a o urządzenie wielofunkcyjne.

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych