Skocz do zawartości

Zdjęcie

Drganie obrazu po upływie kilku minut. (Monitor Asus, Grafika GF 9600GT 1024mb)

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 deejaydex

deejaydex

Początkujący

• 16 postów

Napisano 04 08 2008 - 14:20

Witam, mam problem... mianowicie wczoraj przyjechal do mnie do domu nowy komputer (konfigurację podam niżej) podłączyłem... ustawiłem maksymalną rozdzielczość (1440x900) i wszystko bylo w porządku... jednak po jakichs 4-5 minutach obraz zaczął drgać... jakby przechodziły przez niego poziome pasma zakłóceń... nigdy się z tym nie spotkałem mimo, że jestem informatykiem z zawodu. Nie wiem gdzie tkwi problem, czy w grafice, ustawieniach, monitorze.... nie wiem... dlatego zwracam sie o pomoc do osób które być może wiedzą jak to naprawić...

Dokładny opis sytuacji:
uruchamiam komputer... po około 4 minutach obraz zaczyna lekko drgać... z czasem drga coraz mocniej... (1440x900 32bit) zmieniam rozdzielczosc na niższą... obraz drga.. ale dużo lżej... uruchamiam grę... na przykład gothic III która też korzysta z tej rozdzielczości i głębi kolorów i po chwili obraz się stabilizuje... nie drga...

W załączniku znajduje sie film (format 3gp) niestety nagrany telefonem komórkowym... nie mialem innej mozliwosci... troszke widac na czym polega problem.. nagrałem krawędź okna.

Konfiguracja sprzętowa Komputera:
CORE 2 2,66GHz BOX
G P5Q DELUXE P45 DDR2
2x 2GB Kingston (Dual Channel)
Gainward GeForce 9600GT 1024 MB 2xDVI HDMI
Monitor ASUS (dam edit pozniej i napisze dokładny model) 19" Asus VW193D-B czarny

Proszę o pomoc! :)

ZAŁĄCZNIK:
speedyshare.com/864316981.html

• 0

#2 Gość_unitraxxx_*

Gość_unitraxxx_*

Napisano 04 08 2008 - 14:58

wiem o co chodzi , kable wytwarzają pole elektromagnetyczne więc mogą zakłócać przesył sygnałów elektrycznych siebie na wzajem

więc niniejszym - odizoluj dokładnie kabel sygnałowy monitora od innych kabli- tak aby nie miał styku z nimi i był w znacznej odległości od nich