Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dobór podzespołów PC [3500zł]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 eldominik76

eldominik76

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 17 01 2012 - 17:33

Witam. Zamierzam dokupić części do mojego staruszka, dużo części. Nie znam się w ogóle na tym i chce zebyście mi pomogli.
Do wydania mam około 3,5 tysiąca. Komputer jak najbardziej do najnowszych produkcji gier. Procesor, płyta główna, ram, karta graficzna - to chciałbym kupić, i nie wiem czy to wszystko, czy nie wszystkie części ... Nie wiem jakie częsci ma komputer.

Wybrałem takie coś oceńcie (w rankingu z 2011 roku na wysokich miejscach i tanie) :

karta graficzna
procek
płyta główna

prosze o ocenienie tych czesci i podpowiedzenie mi kupna pozostalych(jesli takie sa-nie znam sie) i wybranie jak najlepszych czesci tanich.
Komputer będzie służył do gier.

Użytkownik Wujek Celdur edytował ten post 18 01 2012 - 23:08

  • 0

#2 Sicknature

Sicknature

    A$AP Rocky - Peso

  • 1 648 postów

Napisano 18 01 2012 - 16:26

Podaj dokładne nazwy podzespołów jakie obecnie posiadasz z uwzględnieniem szczegółowym zasilacza (proste nazwy a nie kilometrowe teksy w postaci logu lub co gorsza log z everesta do pobrania...)

pomogą ci programy
CPU-Z
GPU-Z
Aida Extreme

bo może się okazać że dysponując tak wielkim budżetem 3.5tys zł nie będzie się opłacało w obecny inwestować. :E

  • 0

#3 Alron

Alron

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 18 01 2012 - 22:08

karta graficzna
procek
płyta główna


Dodam od siebie, żebyś spojrzał do sklepów zanim jakimś podzespołem się zainteresujesz, bo z tego co wiem, HD 6870x2 nie jest kartą dostępną chwilowo w jakimkolwiek sklepie w Polsce.

Btw. cześć, Sick. :E

Użytkownik Alron edytował ten post 18 01 2012 - 22:09

  • 0

#4 Sicknature

Sicknature

    A$AP Rocky - Peso

  • 1 648 postów

Napisano 18 01 2012 - 22:54

Cześć Alron.

Autorze podaj pełna specyfikację bez tego nie da się dalej pomóc.

  • 1