Skocz do zawartości


Zdjęcie

Canon MP550 VS Brother DCP 365CN


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Zamir

Zamir

    Początkujący

  • 56 postów

Napisano 17 05 2010 - 00:06

Witam

Przeszperałem naprawde dużo tematów. Szukam Urządzenia Wielofunkcyjnego... a kieruje się głównie:

1) EKONOMICZNOŚCIĄ! To dla mnie naprawdę ważne żeby tusze nie były drogie, aby drukarka wydajnie drukowała :)
2) Ładny druk dokumentów tekstowych, kolorowych

Jestem studentem, drukarki głównie będę używał do drukowania wszelakich dokumentów, prezentacji więc raczej czarno/białych rzeczy. Na pewno tez będę sporo rzeczy skanował, więc skaner też powinien bardzo dobrze się spisywać, być dokładny bo skanowane rzeczy to głównie zeszyty z różnego rodzaju materiałami.

Trafiłem na takie testy:
Test MP550 i 365CN
Video test 550
Video test 375

Na początku byłem przekonany na Brothera. Jak szukałem informacji na jego temat trafiłem na Canona 550. Poszukałem i nawet u mnie w Katowicach w pewnym sklepie różnica w cenie pomiędzy tymi 2 drukarkami to tylko 30 zł (Brother 285 Canon 310).

Plusy za Canonem:
+ Lepszy skaner (Canon -> 2400 x 4800 dpi, Brother -> 1200 x 2400 dpi)
+ Większa rozdzielczość drukowania (mimo że pewnie w większości prac w ogóle tego nie będę wykorzystywał, no ale zawsze)
+ Wyświetlacz LCD

Plusy za Brotherem:
+ 2 lata dłuższa gwarancja
+ Tusze bez chipu

Obie drukarki bardzo mi odpowiadają. Tusze zamienniki nie są drogie, można powiedzieć że na jednym poziomie. I tutaj moje pytania:
1) Która drukarka będzie bardziej wydajniej drukowała? (Z testu wynika że niby Canon)
2) Canon ma tusze z chipem niby... jak kupie bez chipu, wystarczy przełożyć ze starszego tuszu ten chip, ale wtedy nie będzie mi pokazywał stanu tuszu. Więc jeżeli kupie nowy tusz z CHIPEM to ten wskaźnik tuszu będzie działał czy tez nie bardzo?