Blue screen a neostrada
#1
Napisano 02 05 2009 - 12:06
Jak już czasem mam dość komunikatu "modem nie jest zsynchronizowany" odłączam całkiem modem i podpinam do innego portu USB. I już chyba ze dwa razy zdarzyło mi się, że po takim rozłaczeniu neta wywala mi blue screena :-/ Pokazuje mi plik o nazwie alcauds1.sys i błąd 0x0000007E.
W takim razie z czym to może być problem i czy winna jest neostrada? Tylko proszę, nie piszcie, żebym szukała w googlach... Chciałabym dostać jakąś konkretną poradę dostosowaną w miarę do tej sytuacji.
#2
Napisano 02 05 2009 - 12:17
2. Jeśli masz możliwość to nie łącz się kablem USB tylko kablem Ethernet.
3. Dzwoniłaś do punktu obsługi klienta w neostradzie?
#3
Napisano 02 05 2009 - 12:22
#4
Napisano 02 05 2009 - 12:29
Masz program alcohol?
#5
Napisano 02 05 2009 - 12:30
#6
Napisano 02 05 2009 - 13:17
Przeinstaluj sterowniki do modemu ok?
#7
Napisano 02 05 2009 - 13:23
Ok, już mam. Znalazłam w Menedżerze urządzeń SpeedTouch i dałam aktualizuj sterownik. Aktualizacja trwała baaardzo krótko. Czy to może pomóc?
#8
Napisano 02 05 2009 - 14:11
Dodatkowe :
http://support.microsoft.com/kb/900485/pl
Przetestuj ramy programem memtest
I dysk twardy programem HD Tune
#9
Napisano 02 05 2009 - 14:12
#10
Napisano 02 05 2009 - 14:17
Proste :
Jeżeli nie uda ci się za pierwszym razem , usuwasz te nieudane i instalujesz od nowa
Ale dobrze by było jakby się nic nie .....
Oczywiście za każdym razem musisz ko końca usuwać wszystkie pliki ze sterownika.
Nie rozumiem co ci się miało by nie udać ??
#11
Napisano 02 05 2009 - 16:02
#12
Napisano 02 05 2009 - 21:29
Robisz to tak :
Po tym instalujesz już normalnie (z instalki)
#13
Napisano 03 05 2009 - 10:00
#14
Napisano 03 05 2009 - 13:32
Ten na obrazku to był przykładowy wybór ...
Ty masz wybrać swoją nazwę sterowników.
#15
Napisano 03 05 2009 - 14:27
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych