Skocz do zawartości


Zdjęcie

Blue Screeny Ciągle Problemy!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dale918918

dale918918

    Początkujący

  • 128 postów

Napisano 17 01 2014 - 20:30

Witam. Znów Problemy Z Laptopem Acer Aspire 5737Z! 

Mam Vistę I Ciągłe Problemy Z Blue Screnami.

Podaje Kody I Nazwy.

 

DRIVER_POWER_STATE_FAILURE 0x0000009f

DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL 0x000000c5

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL 0x000000d1

 

Prosił Bym O Pomoc :) 

 



  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 17 01 2014 - 20:37

Do odczytania plików DMP potrzebne nam będzie oprogramowanie firmy Microsoft o nazwie Microsoft Debugging Tools

Po zainstalowaniu i uruchomieniu programu będziemy musieli zlokalizować zapisany plik z rozszerzeniem *dmp. W tym celu klikamy menu Start -> Uruchom i wpisujemy polecenie: %systemroot%\minidump

 

W tym folderze znajdują się wszystkie informacje o błędach wraz z odpowiadającą im datą - wystarczy, że w programie wybierzemy menu File, a następnie Open Crush Dump i wskażemy odpowiedni plik.

 

Uwaga: Aby poddać plik szczegółowej analizie, klikamy odnośnik !analyze -y, znajdujący się na początku rozdziału Bugcheck Analysis.Po chwili otrzymamy pełny raport błędu a wraz z nim informację o tym jaki plik spowodował wystąpienie błędu - znajdziemy go pod nazwą Process name.



  • 0

#3 dale918918

dale918918

    Początkujący

  • 128 postów

Napisano 17 01 2014 - 20:58

a mogę podać z blue screen view bo mi do Follow Up. 


  • 0

#4 Cif

Cif

    LORD

  • 74 postów

Napisano 18 01 2014 - 23:21

Podaj.



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych