Skocz do zawartości


Zdjęcie

Bioshock Infinite - optymalizacja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rasputin

Rasputin

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 04 05 2013 - 11:39

Mój sprzęt:
Procesor - Intel Core i5 2500k 4x3,3GHz
Płyta - ASUS P8P67le
RAM - 4GB Elixir
Grafika - GIGABYTE GTX560Ti 1GB

Teraz pytanie:
Czy to jest normalne, że nawet na średnich ta gra potrafi mi niekiedy przyciąć? Ogólnie jestem w szoku bo BF3, Max Payne 3, Tomb Raider chodziły na wysokich/ultra, a tu pojawia się taki Bioshock i nagle średnie...
Benchmarki w internetach pokazują ok.40 klatek na ultra na tej karcie, więc może chodzi o RAM? Jak to jest?
 

 



  • 0

#2 viris33

viris33

    Administrator

  • 4 657 postów

Napisano 04 05 2013 - 17:36

Taka gra i tak kiepsko zoptymalizowana. Ludzie nawet na GTX670 i HD7970 mają spadki fps więc czekać tylko na patche chyba że już coś wypuścili.



  • 0

#3 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6 100 postów

Napisano 07 05 2013 - 12:32

GTX 560-ti w pojedynkę nie jest już mocną kartą więc będą spadki FPS nawet po wydaniu patchy


Użytkownik Celdur edytował ten post 07 05 2013 - 12:32

  • 0

#4 Sicknature

Sicknature

    A$AP Rocky - Peso

  • 1 648 postów

Napisano 08 05 2013 - 07:27

Jak nie będziesz ustawiał żadnego wygładzania krawędzi to spadków nie będzie prawie żadnych, i ustaw sobie SSAO bo lepsze tryby zabija ta kartę, mam taka sama i to już relikt przeszłości :E pograsz we wszystko ale nie na full bo to nie ten segment :E


  • 0

#5 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6 100 postów

Napisano 08 05 2013 - 11:37

SSAO działa dobrze tylko z AMD bo to ich technika (nVidię potrafi przymulić). HBAO i HDAO jest dla zielonych


Użytkownik Celdur edytował ten post 08 05 2013 - 11:38

  • 0

#6 Sicknature

Sicknature

    A$AP Rocky - Peso

  • 1 648 postów

Napisano 08 05 2013 - 13:34

To dziwne bo na SSAO mi nie muliło a na HBAO i HDAO już tak :E


  • 0

#7 tonson

tonson

    Początkujący

  • 62 postów

Napisano 09 05 2013 - 09:07

Trza czekać na patcha, może wtedy coś sie polepszy


  • 0

#8 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6 100 postów

Napisano 09 05 2013 - 11:07

Bo do HDAO i HBAO potrzebna jest lepsza karta a nie słabiutki GTX 560-ti.

Daje to lepsze cieniowanie od SSAO przez co ciągnie więcej zasobów.



Użytkownik Celdur edytował ten post 09 05 2013 - 11:07

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: Bioshock Infinite GTX560Ti średnie Bioshock Battlefield 3 Max Payne 3



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych