Zastanawiający jest sposób powiadamiania klientów o zmianie w regulaminie bo o tym, że konto oszczędnościowe, które miałem od dobrych kilku lat zostało obciążone opłatami dowiedziałem się z maila od ich systemu.. windykacyjnego:
Alior Bank S.A. uprzejmie informuje, że na Pana rachunku oszczędnościowo - rozliczeniowym powstało zadłużenie, które 25-01-2013 wynosi 7.53 PLN.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub uwag, wyjaśnień udzielą Panu konsultanci Alior Banku pod numerem telefonu +48 12 370 70 04 w godzinach od 7:30 do 21:30 od poniedziałku do piątku.
Jeżeli płatność została uregulowana przed otrzymaniem niniejszej informacji prosimy o jej zignorowanie.
Wiadomość została wygenerowana automatycznie. Jej treść zawiera informacje przeznaczone tylko dla adresata. Jeżeli nie jest Pan jej adresatem, bądź otrzymano ją przez pomyłkę, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy.
Z poważaniem,
Departament Monitoringu i Windykacji Klienta Indywidualnego
Czy to jest prawidłowe zachowanie banku? Oczywiście, że nie - klienci idą na wojnę z bankiem tym bardziej że informacje o zmianie taryfy wysłane były niezgodnie z Regulaminem Banku. Jesteś klientem Alior Banku i nie wiesz jak złożyć skargę? przeczytaj ten artykuł: Klienci idą na wojnę z Alior Bankiem