Skocz do zawartości


Zdjęcie

Aktualizacja świeżego systemu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 xalos

xalos

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 10 02 2016 - 11:04

Dzień dobry.

 

Opiszę swój problem pewnie mało profesjonalnie, ale niestety nie znam się za specjalnie na komputerach. 

Do rzeczy. 

Zakupiłem nie dawno Laptop Firmy Asus model X555L. W sklepie sprzedawca poinformował mnie, że komputer jest gotowy do użycia i że jedyne co powinno się w nim zrobić to w wolnej chwili po podłączeniu do internetu zaktualizować system do 10... Czyli w skrócie włączyć automatyczne aktualizacje i niech się dzieje... 

 

Tak też zrobiłem... Zainstalowałem najpotrzebniejsze do pracy programy w tym do obsługi modemu z Plusa. I po ok 3/4 dniach od zakupu ustawiłem automatyczne aktualizacje... Wykryło błyskawicznie 95 ważnych 90 opcjonalnych. Zaznaczyłem by instalowało tylko te ważne. Zrestartowałem 2x komputer i uwaga zaczął pracować znacznie wolnej... O jakiejś ikonce informującej o możliwości instalacji windows 10 też nie było mowy.

Wszedłem w program windows update, sprawdziłem historię aktualizacji i tam ok połowy miała status "zakończona niepowodzeniem".

 

Próbowałem jeszcze tego narzędzia od Micosoft do naprawy update, ale nic to nie dało ;/ 

 

Po kilku kolejnych restartach komputer nadal pracował odczuwalnie wolniej. Postanowiłem zatem przywrócić system do stanu sprzed aktualizacji... Wszystko wróciło do normy... Laptop śmiga szybciutko...

 

Nie daje mi jednak spokoju te wiszące 95+90 aktualizacji systemu i fakt, że jednak zgodnie z tym co powiedzieli w sklepie ma on pracować pod win 10 :/ 

 

Proszę o porady co może być powodem tych "aktualizacji zakończonych niepowodzeniem". Oraz jak temu zaradzić.

 

Pozdrawiam serdecznie i liczę na pomoc. 



  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 17 02 2016 - 23:20

Powiem Ci szczerze że mam taki sam problem. Robiłem to samo o czym piszesz i też nie pomogło