Skocz do zawartości


Adam.Kaczka

Rejestracja: 03 gru 2015
OFFLINE Ostatnio: 07 12 2015 14:07
-----

Moje posty

W temacie: Pomoc w wyborze sprzętu

06 12 2015 - 23:18

Raz padnie to odrazu wymienie na nowy lepszy jak na serio taka słabizna poprzedni komputer miałem 5 lat i oprocz formatowania i wgrywania systemu od nowa zadnej awari wiec licze ze ten rowniez bedzie wdzieczny :P i tak musze leciec z cała bude bo ja to sie wogole boje otwierac kompatakie mi sie wszystko tam delikatne wydaje :P

W temacie: Pomoc w wyborze sprzętu

06 12 2015 - 22:02

Jest napisane że na zamówienie bo kupiłem ostatnią sztuke niedługo pewnie zniknie ze strony a juz napewno nie bedzie go za ta cene zauwaz ze wcale duzo nie przeplacam to dobra oferta a ja jestem laikiem i wole dostać gotowca z pewnej firmy ktora mam pod domem niz samemu skladac i pozniej sie bujac bo cos nie dziala i bawic sie w odsylanie podzespolow tak biore kompa pod pache i im zanosze w razie awari i nic mnie nie interesuje. Ma to swoje plusy prawda? W zasadzie to tak samo jakby cos sie stalo przez ten zasilacz to moge reklamowac. Wymienie go na wiosne i dorzuce druga karte bo taki od poczatku byl plan zeby mial moc ten komp ale teraz juz budzet jest doslownie wyzerowany. A zasilacza nie zmienia nawet za doplata bo chcialem wywalic dysk i przeniesc ze starego kompa a zeby spuscili cokolwiek z ceny nawet pol wartosci tego dysku to sie nie zgodzili bo to gotowy zlozony produkt zaplombowany i tylko w takiej postaci mozna go kupic. I patrzac na ceny podzespolow skladajac samemu zaoszczedzilbym wcale nie jakies duze pieniadze a tak mam kompleksowo w jednym żydotroniku :P

W temacie: Pomoc w wyborze sprzętu

06 12 2015 - 17:18