Biuro Karier Politechniki Wrocławskiej oraz Google zapraszają studentów na seminarium AdWords Seminar Leader Google, które odbędzie się 21 maja 2009 w godzinach 15.30 - 17.00 w Budynku C-13, sala 0.32
Seminarium dotyczy reklamy w Internecie i wyszukiwarkach. Zostaną przedstawione:
- koncepcje ROI (return on investment), konwersje, CTR (clik-through-rate), CPC (cost per click) i ich zastosowanie w prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w Internecie.
- studia przypadków, wykorzystujące powyższe koncepcje do osiągania założonych celów biznesowych.
Seminarium jest bezpłatne a dla aktywnych uczestników przewidziane są drobne gadżety. Wszyscy studenci po wykładzie będą mogli aplikować o kupony o wartości 200 zł i uruchomić "żywą" kampanię reklamową w wyszukiwarce Google.
Seminarium poprowadzi certyfikowany AdWords Seminar Leader Google - Tomasz Frontczak, autor bestsellera "Marketing internetowy w wyszukiwarkach", pierwszej na polskim rynku pozycji omawiającej kompleksowo zagadnienia promocji w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o.
Tomasz Frontczak interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność przedsiębiorstwa, współpracuje naukowo z Instytutem Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej. Wykłada na Politechnice Poznańskiej i w Szkole Głównej Handlowej. Współredaguje blog SprawnyMarketing.pl.
C-13 mieści się na placu grunwaldzkim tuż obok głównego gmachu Politechniki.